Schermafbeelding 2025-10-22 om 18.00.49

Grootste order ooit voor Pubmarket

Pubmarket, het marketing- en communicatiebureau uit Kermt, heeft het grootste contract uit de geschiedenis afgesloten. Dorien Breels en haar team gaan de communicatie verzorgen voor Unilever Professional, de afdeling van Unilever die 33 gekende merken van schoonmaakproducten wereldwijd aanbiedt voor de B2B-markt. Maar ook bij de voedingsklanten kent Pubmarket een belangrijk groei in binnen- en buitenland.

Pubmarket zet een nieuwe stap in zijn internationale groei. Het fullservice communicatiebureau wist de voorbije maanden meerdere grote, internationale foodserviceklanten en projecten aan te trekken. Daarbij ook Unilever Professional, de tak van multinational Unilever die reinigingsproducten levert om bijvoorbeeld horecakeukens schoon te maken.

“Daarmee verstevigen we onze positie als marketing- en communicatiepartner in de Europese foodservice-industrie”, zegt eigenaar Dorien Breels. “We hadden al een aantal prominente bedrijven in de foodsector als klant, zoals Unilever Food Solutions, Bel Foodservice, Spar, Bidfood of Prik & Tik, en voegen daar nu ook gerelateerde merken uit de toelevering aan de horeca en voedingsindustrie aan toe. Zoals Unilever Professional, dat wereldwijd 33 merken van schoonmaakmiddelen als Cif en Sunlight verdeelt. Meteen de grootste opdracht ooit voor Pubmarket.”

“De erkenning en het vertrouwen dat we krijgen op dit internationale niveau stemt me trots en bevestigt dat onze richting en aanpak goed zit”, aldus nog Dorien Breels. “De performancegedreven aanpak die we hebben doorgevoerd, opent deuren naar nieuwe markten en nieuwe kansen. We geloven dat onze creativiteit, gecombineerd met sterke strategische en digitale expertise én foodkennis, internationaal het verschil kan maken. Bovendien houden deze extra contracten in dat we op korte termijn ons foodteam fors moeten uitbreiden. Een investering die ons klaarstoomt voor verdere expansie in die sector in binnen- en buitenland.”