10 faillissementen, 1 intrekking
Voor de rechter in Hasselt kwamen donderdag een aantal dossiers voor van bedrijven die zelf de boeken hebben neergelegd of… Lees meer
Communicatiebureau Impuls uit Genk heeft een grootschalige campagne van de Vlaamse overheid op poten gezet om meer allochtonen te overtuigen om Vlaams ambtenaar te worden. Het is Vlaams minister van Bestuurszaken Geert Bourgeois die op die manier de diversiteit bij de overheid wil promoten. Jobpunt Vlaanderen bestelde in opdracht van de minister de campagne in Limburg.
“We hebben heel concreet 12 teams van bedrijven geselecteerd die een leuk filmpje hebben gemaakt over diversiteit in hun werkomgeving,” zegt managing partner Andres Lesire van Impuls. “Samen met onze e-partner Empuls hebben we daar een leuke Facebook-wedstrijd aan gekoppeld. Mensen kunnen via de social media stemmen voor het filmpje van hun voorkeur. Het team dat op 27 januari het meeste fans telt, wint een mooie prijs.”
Voor de rechter in Hasselt kwamen donderdag een aantal dossiers voor van bedrijven die zelf de boeken hebben neergelegd of… Lees meer
Verffabrikant Caparol, met hoofdzetel in Heusden-Zolder, pakt uit met een opmerkelijke marketingactie. Onder de noemer 'De Elf van Caparol' gaan… Lees meer
FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer
Aline en Naatje zijn voor geen kleintje vervaard. In volle coronacrisis hebben moeder en dochter hun babywinkel Sucette geopend in… Lees meer
Clos St. Denis, het voormalige tweesterrenrestaurant in Kortessem, is verkocht. Na 10 jaar leegstand hebben de Kachet-groep van Nele Gommers… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen