2-sterrenchef biedt kamer met 6-gangenmenu
Ondanks de sluiting van de horeca wil Ralf Berendsen, chef van 2-sterrenrestaurant La Source in La Butte aux Bois, niet… Lees meer
Duurzame klantenrelatie
Het was Koen Gielen die in ’99 de fundamenten legde voor het bureau. Met de instap van Wouter Zeelmaekers — enkele jaren geleden — is Jakobus & Corneel uitgegroeid tot een vaste waarde voor de Limburgse KMO’s. “In heel die tijd verloren we bovendien slechts één klant”. Meteen het bewijs dat Jakobus & Corneel veel belang hecht aan een duurzame klantenrelatie.
Flexibiliteit
Het toverwoord? Flexibiliteit. De compactheid — en de juiste dosis betrokkenheid — van Jakobus & Corneel maakt dat ze vliegensvlug kunnen inspringen op kortetermijnacties. “Ook al is de deadline soms bijzonder krap: onze klanten weten dat we kwaliteit blijven leveren”, besluit Koen Gielen.
Neem ook een kijkje op onze website: www.jakobusencorneel.be
Lees gisteren: Media + Design = Bingo!
Morgen: En wat zeggen de klanten?
Ondanks de sluiting van de horeca wil Ralf Berendsen, chef van 2-sterrenrestaurant La Source in La Butte aux Bois, niet… Lees meer
In ons maandelijks magazine maken we steevast plaats voor de rubriek Den Buro van de CEO, waarbij we gaan kijken… Lees meer
Het gaat Jacky Dreesen en zijn bedrijf EPA voor de wind. Met enkele spraakmakende orders hebben zijn jongens de handen… Lees meer
Abo Global, het bedrijf uit Beringen dat wordt geleid door Jeffrey Alenus, heeft Bart Jacobs aangetrokken als Group Finance &… Lees meer
Ben Bijnens is de nieuwe VP Operations - General Manager van Coca-Cola in Noord-Europa. De Wellenaar is niet de eerste… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen