De 11.000 huishoudhulpen, ongeveer 2.500 uitzendkrachten en 500 vaste bedienden konden -samen met hun gezin- in 5 Plopsa-parken en 6 Kinepolis-complexen kiezen uit 20 activiteiten. Niet toevallig, want Trixxo bestaat 20 jaar, en dat moest passend gevierd worden. In totaal gingen zo’n 20.000 mensen op het aanbod in.
“De Familiedag is hét moment bij uitstek waarop we een welgemeende ‘dank u’ zeggen tegen onze medewerkers”, aldus Luc Jeurissen, oprichter van Trixxo. “Een blijk van waardering voor de inzet. We vinden dat ze het verdienen om deze investering te doen. Onze medewerkers zijn het hart van ons bedrijf. Daarom geven wij hen elk jaar de kans om samen te genieten. Het is al voor de zesde keer dat we dit doen, maar nog nooit op deze schaal.”
De medewerkers appreciëren het initiatief. “Ja, het is ook een investering in tevredenheid en welzijn”, aldus Jeurissen. “Dat vertaalt zich in betrokkenheid en loyaliteit. De Familiedag is voor ons een manier om die verbondenheid te versterken, en we zijn blij dat zoveel collega’s en hun families opnieuw van de dag hebben genoten.”