Koen heeft twee miljoen vandoen
Ambassify, een platform dat medewerkers 'ambassadeurs' van hun bedrijf maakt, en zo meehelpt om de marketing te ondersteunen, heeft 2… Lees meer
Journalist en projectmanager Johnny Put verlaat TV Limburg en verhuist naar de plaats waar hij 25 jaar geleden in dienst ging: de redactie Het Belang van Limburg. Bij de krant zal hij zijn schouders zetten onder het project Hyperlokaal, dat groot en kleiner nieuws zal sprokkelen in iedere Limburgse gemeente. Dus ook het economische nieuws, dat verder zal gekanaliseerd worden naar Made in Limburg.
“Twee weken geleden verkeerde ik nog in de waan dat ik tot op de dag van mijn pensioen voor TVL zou blijven werken,” zegt de Wellenaar, die echter overal in de provincie een graag geziene gast is. “Maar plots kwam er een vraag van Ivo Vandekerckhove, hoofdredacteur van het Belang van Limburg, om opnieuw voor de krant te komen werken. Over het project Hyperlokaal was ik meteen enthousiast. Vanaf 1 februari ga ik met volle overtuiging de uitdaging aan.”
Ambassify, een platform dat medewerkers 'ambassadeurs' van hun bedrijf maakt, en zo meehelpt om de marketing te ondersteunen, heeft 2… Lees meer
Voor de rechter in Hasselt kwamen donderdag een aantal dossiers voor van bedrijven die zelf de boeken hebben neergelegd of… Lees meer
Verffabrikant Caparol, met hoofdzetel in Heusden-Zolder, pakt uit met een opmerkelijke marketingactie. Onder de noemer 'De Elf van Caparol' gaan… Lees meer
De Lommelse industriebouwer Derdaele Group gaat via zijn divisie projectontwikkeling de komende vier tot vijf jaar 100 tot 120 miljoen… Lees meer
Jochen Martens en Frederike Gielen, gekend als uitbaters van de horecazaak aan sporthal De Zonhoeve in Beverst, gaan nu ook… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen