rocket boost

Jong drankenmerk gaat grote jongens uitdagen

Het Limburgse bedrijf Goals Beverages, bekend van het innovatieve alcoholvrije energiebier Goals Boost, zet een ambitieuze stap voorwaarts met de introductie van nieuwe producten en de uitbreiding naar een grotere locatie.

Sinds de lancering van Goals Boost in mei 2024 heeft Goals Beverages een mooie groei doorgemaakt. Het unieke concept, een mix van alcoholvrij bier en natuurlijke cafeïne uit cascara, wint elke dag aan marktaandeel. Met de toetreding van Raf Baeten en Toon Vanderlinden in oktober 2024 heeft het bedrijf extra expertise verworven op het gebied van sales en financiën, wat de volgende fase van het bedrijf heeft ingezet.

Nieuwe variant Goals RocketBoost
Goals Beverages lanceert nu RocketBoost, een nieuw product in een 25cl-blik, verrijkt met 60 mg natuurlijke cafeïne. Hiermee positioneert het bedrijf zich als alternatief voor traditionele energiedranken. “Het doel is om standaarden te doorbreken”, aldus oprichter Wouter Dorissen. “Waarom zou een alcoholvrij, caloriearm en cafeïnerijk biertje bijvoorbeeld niet bij de lunch op het werk kunnen? Zie het als het nieuwe tafelbier: alcoholvrij, verfrissend én het geeft je een lichte boost…”

Nieuwe verpakkingen en bredere beschikbaarheid

Naast Goals RocketBoost wordt ook de klassieke Goals Boost nu aangeboden in een 33cl-blik. Het drankje is al op meer dan 70 locaties in Limburg verkrijgbaar, en met de nieuwe producten wordt een verdere uitbreiding verwacht. Dat alles maakt dat het jonge bedrijf ook meer nood heeft aan opslagruimte. “Daarom hebben we recent een magazijn van 200m² betrokken op de Agropolis-site in Kinrooi”, zegt Dorissen. “Deze strategische locatie biedt ons de ruimte en faciliteiten om zowel nationaal als internationaal verder te groeien.”

Raf Baeten, investeerder en salesverantwoordelijke: “Met ons uitgebreide netwerk en systematische aanpak zetten we sterk in op distributie via retail, horeca en straks ook tankstations. Dagelijks breiden we onze verkooppunten uit en zorgen we ervoor dat Goals Boost en RocketBoost toegankelijk worden voor een breed publiek.” Kortom: de boost voor het jonge Limburgse bedrijf is wel degelijk een feit!