JBC trekt 4 Limburgse ondernemers mee in bad
Local Market, zo heet het initiatief van kledingketen JBC waarbij lokale, creatieve ondernemers een lijn van zelfgemaakte producten mogen verkopen… Lees meer
Maar liefst 1.123 aanwezigen bij de uitreiking van de Henry Van de Velde Labels hebben hun stem uitgebracht over het ontwerp dat zij het allerbeste vonden. Eén product stak er volgens Design Vlaanderen met kop en schouder bovenuit en wordt zo de winnaar van de Henry van de Velde Award Publiek: Daily Needs, het modulaire programma om te tuinieren en huisvee te houden , een ontwerp van Studio Segers uit Maaseik.
Linea, een tuintafel en tuinbanksysteem van kuppers&wuytens uit Zonhoven, kreeg het derde meeste stemmen van de beursbezoekers.
Naast de roem die Studio Segers voor deze overwinning opstrijkt, is er een cheque van 2.500 euro prijzengeld en een zilveren trofee aan verbonden. De officiële uitreiking hiervan gebeurt over zowat een jaar, in de Bozar in Brussel.
Local Market, zo heet het initiatief van kledingketen JBC waarbij lokale, creatieve ondernemers een lijn van zelfgemaakte producten mogen verkopen… Lees meer
In samenwerking met Vlaio zoekt Unizo Limburg 15 Limburgse starters met een innovatief idee. Zij kunnen meedingen naar één van… Lees meer
Eye-Opener Decors, het bedrijf van Peltenaar Lars van den Dungen en Siemon Ariens, is voortaan terug te vinden in Lommel.… Lees meer
Ben Bijnens is de nieuwe VP Operations - General Manager van Coca-Cola in Noord-Europa. De Wellenaar is niet de eerste… Lees meer
Donderdag is zittingsdag voor de Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Hasselt. En daar werden in tegenstelling tot vorige week, opnieuw een aantal… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen