Schakel een versnelling hoger met een elektrische bedrijfswagen
De uitdrukking ‘de kleren maken de man’ gaat steeds vaker ook voor de keuze van je wagen op. De mobiliteitskeuze… Lees meer
Vrijdag start de campagne “Limburg: hier groeien ideeën”. Het is de bedoeling om via deze regiomarketing investeerders van buiten de provincie aan te trekken, zodat ze zich hier vestigen en voor tewerkstelling zorgen. “Limburg wil zich in Vlaanderen positioneren als een economische regio waar letterlijk en figuurlijk ruimte is om ideeën te laten groeien,” zegt gedeputeerde Jean-Paul Peuskens. “We zijn’the place to be’ voor dynamische, innovatieve en creatieve ondernemers. Via een imagocampagne willen we onze Limburgse troeven tonen en zo nieuw talent en ondernemers aantrekken. Bovendien willen we ons eigen Limburgse talent overtuigen om hun plannen en ideeën in Limburg waar te maken.”
Onder de slogan “Alles klopt voor wie wil ondernemen in Limburg” getuigt Hilde Essers als uithangbord van de campagne. Ook andere ondernemers vertellen via testimonials in kranten en op de radio hoe zij in Limburg de ruimte hebben vonden om hun ideeën te laten groeien.
De uitdrukking ‘de kleren maken de man’ gaat steeds vaker ook voor de keuze van je wagen op. De mobiliteitskeuze… Lees meer
Heb je als ondernemer liquidatiereserves opgebouwd in de vennootschap? Vergeet dan niet om de juiste clausules op te nemen in… Lees meer
Opa is 84, kleinzoon 25. Hun naam is een begrip in de Limburgse ondernemerswereld: Van Vlierden is met vlag en… Lees meer
Racepiloot Niels Lagrange staat voor een stevige carrièrewending. Samen met zijn vriendin Romy investeert hij in een pop-up bistro, waarin… Lees meer
Ben Bijnens is de nieuwe VP Operations - General Manager van Coca-Cola in Noord-Europa. De Wellenaar is niet de eerste… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen