Het Limburgse beautybedrijf RiGorgeous gaat een nieuwe groeifase in. Met sterke merken als Cent Pur Cent en i.am.klean groeide de onderneming in minder dan tien jaar uit tot een vaste waarde in meer dan 1.250 Belgische apotheken, conceptstores en beautysalons. Vandaag kondigt RiGorgeous aan dat het investeringsfonds C for Growth instapt als financiële en strategische partner voor de groei.
Caroline Rigo, founder van RiGorgeous, is uiterst tevreden met de investering. “Met dit partnership bouwen we aan de toekomst van RiGorgeous. We willen blijven groeien met onze Belgische roots, maar met meer slagkracht voor onze internationale ambities. C for Growth is een vertrouwde partner die onze waarden deelt en ons meehelpt om onze dromen waar te maken.”
Investering met visie
Voor C for Growth is de samenwerking met RiGorgeous een logische volgende stap. Het fonds richt zich op ondernemingen met een duidelijke missie en sterk groeipotentieel. Niet alleen financiële middelen, maar ook strategisch operationele ondersteuning maken deel uit van hun aanpak om bedrijven te ondersteunen in hun groei.
Wouter Uten, medeoprichter van C for Growth, legt uit: “De minerale producten van RiGorgeous, hun indrukwekkende groei in de afgelopen jaren, samen met hun sterke community en team zijn de perfecte bodem voor sterke groei in de toekomst. We kijken ernaar uit om Caroline en haar team te ondersteunen en de internationale ambities mee vorm te geven.”