Deze website Made in Limburg heeft precies een jaar na de lancering al stevige cijfers weten neerzetten. Per werkdag telt ons webportaal nu al minstens 3.447 unieke bezoekers. Per week zijn er dat 13.536, en per maand maar liefst 36.370 unieke bezoekers.
Dat blijkt uit de meest recente gegevens van Google Analytics. Made in Limburg werd een jaar geleden door Concentra op het internet gelanceerd als platform voor de Limburgse zakenwereld en dienstverleners. De resultaten zijn boven de meest optimistische verwachtingen.
Het meest gelezen artikel in dit eerste jaar was dat waarin cateraar Bart Claes de geruchten ontkent als zou hij failliet zijn. (Lees hier). Het fotoalbum van de Nieuwjaarsinvitito van Voka Limburg haalde het hoogste aantal paginaweergaves (pageviews).
De redactie wenst alvast u, als trouwe lezer van dit medium, te danken voor uw appreciatie. We moedigen u aan om ons het nieuws uit uw bedrijf te blijven doorsturen (info@madeinlimburg.be) en te blijven reageren op onze artikels via de ruimte die telkens onderaan iedere publicatie staat. Op naar jaar 2!
Kurt Meers
Dominiek Claes
Guido Cloostermans
We mochten intussen al heel wat leuke felicitaties ontvangen, waarvoor dank. Eén ervan kwam van Cocomo uit Hasselt:
httpv://www.youtube.com/watch?v=FVRACv4q0js