GROEPlong

Mamzel matcht voor marketing met Mamma Mia

Het Limburgse cadeautjesconcept Mamzel wil in heel Vlaanderen vaste voet aan de grond krijgen. Daarvoor is zaakvoerder Kim Severy een bijzondere samenwerking aangegaan met de hitmusical Mamma Mia, die vanaf februari volgend jaar wordt opgevoerd.

Mamzel wil overal in Vlaanderen aan naambekendheid winnen en zo het concept van homeparty's met leuke cadeautjes introduceren in elke huiskamer. De marketingmachine die hiervoor moet zorgen, wordt gevoed met een bijzondere deal. Kim Severy is in zee gegaan met Deep Bridge, het productiehuis dat in het voorjaar van 2020 de musical Mamma Mia naar Hasselt en Antwerpen brengt.

"Een enorme stap voor ons bedrijf", zegt Kim Severy. "We doen een belangrijke inspanning om ons te linken aan deze bijzondere productie, die in heel Vlaanderen weerklank vindt. De deal houdt in dat wij via ons netwerk de musical zullen promoten in de huiskamers en in ruil allerlei acties op het getouw kunnen zetten, zoals gratis tickets, kortingen, arrangementen, enzovoort."

De samenwerking, die 10 maanden duurt, is er niet alleen gekomen door de maternalistische gelijkenis in de benaming van de partners. "Onze doelgroep en objectieven komen wonderwel overeen", aldus Kim Severy en Koen Hendrickx van Deep Bridge. "We willen allebei zorgen voor blije gezichten en een positieve vibe. Dat is een solide basis voor een geslaagd optreden, in de zaal én in de woonkamer..."