Wesley Sonck zet Limburgse verf in de verf
Verffabrikant Caparol, met hoofdzetel in Heusden-Zolder, pakt uit met een opmerkelijke marketingactie. Onder de noemer 'De Elf van Caparol' gaan… Lees meer
WD-40, een internationaal beursgenoteerd bedrijf dat in 160 landen antiroest- en smeermiddelen verdeelt, heeft als communicatiepartner gekozen voor de combinatie van De Witte (Zonhoven) en Xplicit (Hasselt). Ze steken daarmee de 2 andere Belgische en 1 Nederlands bureau die waren overgebleven, de loef af. Beide bureaus moeten het marketingplan voor de komende 3 jaar uitwerken. De focus zal daarbij liggen op de communicatie van WD-40 in winkels als Hubo, Gamma, Brico en Hornbach.
“Een heel mooie opdracht waar we echt fier op zijn,” zeggen Bart De Witte (De Witte, zie foto) en Jan Martens (Xplicit). “Het toont aan dat we in Limburg expertise en creativiteit genoeg hebben om ons met de besten te meten. Zeker als we dan de krachten bundelen, moeten we voor niemand onderdoen.”
Verffabrikant Caparol, met hoofdzetel in Heusden-Zolder, pakt uit met een opmerkelijke marketingactie. Onder de noemer 'De Elf van Caparol' gaan… Lees meer
FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer
Cuthings, het bedrijf uit Zonhoven dat zich toelegt op het snijden, frezen en plooien van allerlei materialen, komt in handen… Lees meer
Hoe zou het zijn met... chef Danny Vanderhoven? Goed nieuws! Na een tijdje sterren te zien is hij na een… Lees meer
Aline en Naatje zijn voor geen kleintje vervaard. In volle coronacrisis hebben moeder en dochter hun babywinkel Sucette geopend in… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen