Nieuws Limburg Mooi contract voor De Witte en Xplicit

Mooi contract voor De Witte en Xplicit

Mooi contract voor De Witte en Xplicit

WD-40, een internationaal beursgenoteerd bedrijf dat in 160 landen antiroest- en smeermiddelen verdeelt, heeft als communicatiepartner gekozen voor de combinatie van De Witte (Zonhoven) en Xplicit (Hasselt). Ze steken daarmee de 2 andere Belgische en 1 Nederlands bureau die waren overgebleven, de loef af. Beide bureaus moeten het marketingplan voor de komende 3 jaar uitwerken. De focus zal daarbij liggen op de communicatie van WD-40 in winkels als Hubo, Gamma, Brico en Hornbach.

bart de witte“Een heel mooie opdracht waar we echt fier op zijn,” zeggen Bart De Witte (De Witte, zie foto) en Jan Martens (Xplicit). “Het toont aan dat we in Limburg expertise en creativiteit genoeg hebben om ons met de besten te meten. Zeker als we dan de krachten bundelen, moeten we voor niemand onderdoen.”

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

COVID-19
Lommel
Lommel

FDS wint 30% in coronajaar

FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.