Take it from Jones is een nieuw merk naast Cent Pur Cent en i.am.klean. Doelgroep: de jongeren van de Gen Z-generatie.
“Jongeren zijn vandaag meer dan ooit bezig met beauty, maar worden overspoeld met verkeerde adviezen”, vindt Caroline Rigo van RiGorgeous, de koepel boven haar verzorgingsmerken. “In tegenstelling tot wat ze op TikTok en andere sociale media zien, hebben de jongeren voor hun huid geen overload aan producten nodig, maar inzicht, eenvoud en bescherming. Juist daarom lanceren we Take it from Jones.”
Fuck de perfectie!
“In dit nieuwe gamma bieden we toegankelijke, huidvriendelijke producten én eerlijke info aan zodat jongeren hun huid beter begrijpen én beschermen. We doen dat bewust met een minimalistisch aanbod van huidvriendelijke formules en makkelijk te gebruiken make-up. Daarnaast is het ook een oproep om zichzelf te zijn. In een wereld van perfectie en filters roept Take it from Jones: Fuck it, don’t overthink. Be real. Be bold. Be you!”
Caroline Rigo besluit: “We geven jongeren dus niet alleen producten, maar ook kennis. Zo maken ze keuzes die op lange termijn goed zijn voor hun huid én voor hun zelfbeeld.”