aquastep peer krc genk

Peerse producent wil wereldprimeur via sport promoten

Het Peerse bedrijf HDM, onlangs nog in het nieuws met een investering van 10 miljoen in een eigen productielijn voor waterbestendige vloer- en wandelementen, is de nieuwe shirtsponsor van KRC Genk. Het bedrijf van Kees Tempelaars zet zijn merk Aqua-Step op de mouwen van de competitieleider.

HDM was al partner van KRC Genk door andere vormen van sponsoring, en waardeert de samenwerking nu op door vanaf de terugronde de mouwen van de shirts te gaan sieren. Daarmee wil de Peerse onderneming het merk Aqua-Step in de markt zetten, dat sinds 2 weken in het eigen atelier wordt geproduceerd (Lees hele verhaal hier). Aqua-Step is waterbestendig, stevig en licht plaatmateriaal dat kan dienen als vloertegel, wandbekleding, plafondelement of gevelcover. Het zogenoemde SPC-materiaal (Stone Polymer Composite) is uniek in de wereld en nu al 'the next big thing' in de bouwsector.

“We zijn erg blij dat een Limburgs bedrijf met internationale ambities kiest voor onze club om zijn merk Aqua-Step in de markt te zetten”, zegt Stephan Poelmans, Strategic Partnership Manager van KRC Genk. "HDM gelooft rotsvast in sportsponsoring. We kijken er dan ook naar uit om onze samenwerking succesvol verder te zetten.

Ann Schepers (CFO HDM): “Sinds onze eerste producten twee weken geleden van de band gerold zijn, kon er geen beter moment zijn om onze sponsoring verder uit te breiden. Als eerste SPC-producent in West-Europa biedt het partnership met KRC Genk een unieke kans om Aqua-Step als merknaam te versterken.”