JPBreels-300×300-1

Rist nieuwe klanten voor Pubmarket!

Het Hasseltse reclame- en communicatiebureau Pubmarket! heeft in de eerste helft van dit jaar al een groei van nagenoeg 20% opgetekend. Aan de basis daarvan ligt een hele rij nieuwe klanten die het bureau dit jaar wist binnen te halen. De meest opvallende daarvan zijn het automerk Kia, de farmaciereus Novartis en de uitzendgroep Konvert Interim. “Ja, het gaat hard”, zegt zaakvoerder Jean-Pierre Breels van Pubmarket! “Tussen 2007 en 2010 zijn we in omzet met 31,5% gegroeid. Voor dit jaar hadden we een groei van 15% vooropgesteld. In de eerste helft van dit jaar halen we al een groei van 19%. We hebben sinds kort al vier extra krachten aangetrokken.”
Pubmarket! eist al drie jaar na mekaar een plek op binnen de 20 snelstgroeiende bedrijven van Limburg (Gazellen). De jongste twee jaren is het ook het enige communicatiebureau in die rangschikking.
Alles samen telt het Hasseltse reclamebureau nu zo’n 40 medewerkers.
Klanten

Aan de basis van de huidige groei ligt het binnenhalen van een hele rij nieuwe klanten.In mei heeft het Koreaanse automerk Kia zijn reclamebudget voor ons land aan Pubmarket! toevertrouwd. Eerste uiting daarvan is de lancering van de nieuwe Kia Picanto.
Een andere opvallende opdracht is de ontwikkeling van een iPad-presentatie voor de farmareus Novartis. Met deze flexibele toepassing onder de arm zijn de buitendienstmedewerkers van Novartis beter gewapend om complexe farmaceutische producten en diensten voor te stellen aan artsen. Het Europees pilootproject daarvoor is door Pubmarket! ontwikkeld.
Voor de uitzendgroep Konvert Interim mocht het Hasseltse reclamebureau een campagne via Facebook organiseren. Andere recente nieuwe klanten zijn de Nederlandse retailers Prominent zitmeubelen en Grando Keukens, de autoherstellingsketen Midas Groep, het securitybedrijf Seris Group (vroeger GMIC) en het Britse Wes Midlands European Services.

www.pubmarket.be