Nieuws Limburg “Schoenblink kan sexy zijn”

“Schoenblink kan sexy zijn”

“Schoenblink kan sexy zijn”

Een ouderwets product als schoensmeer kan toch sexy zijn. Dat vindt Jan Klaps van het Limburgse bedrijf CSI International. Hij veranderde de term schoenblink in ledercosmetica en verkocht al ruim 10.000 potjes. Hij hield er een nominatie voor de Bizz Startersaward aan over. CSI International kwam eind vorig jaar op de markt met een nieuw product voor lederverzorging: Shine. “Wij proberen een laagbijdegronds product zoals schoencrème hip en modieus te maken”, aldus Jan Klaps. “Shine kan immers niet alleen voor schoenen gebruikt worden, maar voor lederverzorging in het algemeen.” Met de Startersaward wil het magazine Bizz een startende ondernemer belonen die het grootste groeipotentieel kan aantonen.

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

Hasselt
Hasselt

Klussers kabbelen door de crisis

Kluster, een Limburgs platform dat handige Harry's in contact brengt met particulieren, is geselecteerd voor Birdhouse Accelerator, een programma dat… Lees meer

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.