Trixxo is getalm beu en belooft opslag
Dienstenchequebedrijf Trixxo gaat zijn 9.000 huishoudhulpen een loonsverhoging van 0,4 procent toekennen. "De discussie over loonsverhoging in de sector ligt… Lees meer
Een ouderwets product als schoensmeer kan toch sexy zijn. Dat vindt Jan Klaps van het Limburgse bedrijf CSI International. Hij veranderde de term schoenblink in ledercosmetica en verkocht al ruim 10.000 potjes. Hij hield er een nominatie voor de Bizz Startersaward aan over. CSI International kwam eind vorig jaar op de markt met een nieuw product voor lederverzorging: Shine. “Wij proberen een laagbijdegronds product zoals schoencrème hip en modieus te maken”, aldus Jan Klaps. “Shine kan immers niet alleen voor schoenen gebruikt worden, maar voor lederverzorging in het algemeen.” Met de Startersaward wil het magazine Bizz een startende ondernemer belonen die het grootste groeipotentieel kan aantonen.
Dienstenchequebedrijf Trixxo gaat zijn 9.000 huishoudhulpen een loonsverhoging van 0,4 procent toekennen. "De discussie over loonsverhoging in de sector ligt… Lees meer
De Limburgse investeringsmaatschappij sloot 2021 af met een geconsolideerde winst van 12,3 miljoen euro. Het eigen vermogen van LRM is… Lees meer
Met Carline Rigo en Bo Tijskens stonden donderdag in Bokrijk 2 straffe madammen op het podium tijdens de uitreiking van… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen