skondrasssss

Skondras in zee met Hollandse aanvulling

De twee marketingbedrijven Smart Profile en Skondras slaan de handen in elkaar. Het Nederlandse Smart Profile levert B2B-marketingdata, terwijl Skondras de telefonische prospectie voor zijn rekening.

Smart Profile verzamelt, structureert en levert B2B-marketingdata in de Benelux. Deze informatie bezorgt klanten inzicht in hun marktpotentie en verrijkt CRM-data, waardoor marketing- en salesprocessen verder worden geoptimaliseerd. Natuurlijk is het ook de bedoeling dat deze data wordt geactiveerd. Enter: Skondras, het bedrijf van Stijn Skondras dat al meer dan twintig jaar actief is in lead generation.

De twee bedrijven vonden elkaar twintig jaar geleden al, maar tekenen nu ook effectief de lijnen uit voor een structurele, strategische samenwerking. "Telemarketing is een vak apart", vindt Michiel Alkemade, CEO van Smart Profile. "Wij zochten een partij die gespecialiseerd is om in dit gebied aan de stijgende vraag van onze klanten te voldoen. Het op- en afschalen van capaciteit is en blijft een uitdaging, zeker in deze overspannen arbeidsmarkt. Grote voordeel is dat Skondras in de Benelux actief is en we daarmee ook Benelux-campagnes kunnen uitvoeren."

Ook CEO Stijn Skondras van Skondras benadrukt de toegevoegde waarde van de samenwerking. "We kennen en vertrouwen elkaar al langer. We doen beiden waar we erg goed in zijn, en wat tot een beter eindresultaat leidt. De 2 diensten zijn immers aan elkaar verbonden. We gaan de efficiëntie verbeteren door de operationele processen verder op elkaar af te stemmen. Door deze samenwerking groeit het salesteam, zodat we meer bedrijven kunnen benaderen om onze totaaloplossing in lead generation voor te stellen", besluit de CEO.