Nieuws Limburg Spectaculaire leesverhalen, nu in ons Magazine!

Spectaculaire leesverhalen, nu in ons Magazine!

Spectaculaire leesverhalen, nu in ons Magazine!

Een pak vol interessante achtergrondverhalen over de Limburgse bedrijfswereld: dat is wat we voor u verzameld hebben in de nieuwste editie van het Made in Limburg Magazine! Om het (gratis en gemakkelijk) te lezen, kunt u klikken op deze link. Om de volledige inhoud te achterhalen, en rechtstreeks naar een bepaald artikel te surfen, kunt u onderstaand overzicht raadplegen en klikken op de hyperlinks:

– De cover wordt gesierd door Jo Mellemans, CEO van Het Poetsbureau. Met meer dan 7.000 werknemers is zijn bedrijf één van de grootste uit onze provincie. Hij vertelt zijn verhaal over verleden, heden en toekomst in de rubriek CEO Binnenstebuiten.

Hoe zou het zijn met… Sven Martens? Hij was als winnaar van de JCI Award voor Jonge Ondernemer van het Jaar, dé rijzende ster onder de Limburgse ondernemers. Vandaag is hij een totaal andere richting uitgegaan, maar ondernemen zit hem nog steeds in het bloed.

– Sinds enkele weken beschikt Limburg over de grootste speeltuin van de Benelux. Tarzan & Jane is een ronduit schitterend complex, dat jong en oud naar Zolder lokt. De aanloop naar deze realisatie ging gepaard met heel veel vallen en opstaan

Joris Piette, zo heet onze New Kid on the Block. Deze starter adviseert sporters op alle mogelijke manieren. Hij vertelt over de opstart van zijn onderneming Sports&Advice en hoe zijn netwerk hem daarbij geholpen heeft.

– In elke editie sturen we onze fotograaf op pad naar een spraakmakend event. Deze keer leidde zijn toestel hem doorheen de wondere wereld van Forty Two, het zogenaamde ‘congrestival’ waar tal van Limburgse ondernemers zich lieten inspireren. De kiekjes vindt u in de rubriek Limburg voor de lens.

– Het vertrek van MediaMarkt uit het centrum van Hasselt was een schok voor de lokale handel. De leegloop van de retail, zoals die zich al vele jaren in de dorpen voordoet, bereikt nu ook de grootsteden. Zijn we gedoemd om weldra spooksteden te bezoeken? Een analyse, in Spraakmakend.

Ik vraag het aan is de naam van de rubriek waarin een prominent figuur een vraag beantwoordt die telkens wordt doorgegeven. Deze keer repliceert minister Philippe Muyters op de bekommernis van Stijn Bijnens.

Den buro van de CEO… staat deze keer in het bos. Jo Nelissen van ABN houdt van het principe ‘managing by walking around’. En dat speelt zich dus ook af tussen de bloemen en de bijtjes, zo leert ons dit artikel.

– Als Verborgen Parel is deze keer onze keuze gevallen op Zappware. De kleine kmo uit Hasselt zorgt voor software die in alle uithoeken van de wereld wordt gebruikt om tv te kijken. Een mooi exportverhaal van CEO Patrick Vos!

Ann Draye is nog niet zo lang geleden verkozen tot voorzitter van de Unizo Vrouwelijke Ondernemers Limburg. Hoog tijd voor een alternatieve kennismaking in de niet-alledaagse rubriek Out of Office.

– Afsluiten doen we traditioneel met een column. Daarin komen we terug op de onthutsende statistiek over het gemiddelde pensioen dat een zelfstandige ondernemer mag verwachten…

De volgende editie van het Made in Limburg Magazine zal verschijnen op 30 november!

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

COVID-19
Lommel
Lommel

FDS wint 30% in coronajaar

FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.