feest party

Tom en L3 loven Limburgse leesvoer-leverancier

Dank! Dank! Voor de vele felicitaties die we deze week mochten ontvangen naar aanleiding van onze tiende verjaardag! Het doet plezier te vernemen dat zoveel ondernemende Limburgers onze dagelijkse inspanningen waarderen. Om de festiviteiten af te sluiten, geven we u nog graag de berichten mee van de 3 directeurs van de werkgeversorganisaties, alsook de wenskaart van gedeputeerde Tom Vandeput.Bart Lodewyckx

, gedelegeerd bestuurder van Unizo Limburg: "Made in Limburg is doorheen al die jaren een even vaste waarde geworden als het ochtendontbijt: we beginnen er de dag mee. Dankzij zijn focus op mooie ondernemersverhalen, innovatie en technologie, zet Made in Limburg al 10 jaar inspirerend ondernemerschap in de kijker. Aangevuld met sterke opiniestukken en belangrijk nieuws vanuit werkgeversfront, vormt het een must read voor elke ondernemer."

Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – Kamer van Koophandel Limburg: “De nieuwsbrief van Made In Limburg is al jarenlang het eerste item dat ik openklik in mijn mailbox. Dat hoeft niet te verwonderen, want de website bundelt op vakkundige wijze het meest relevante ondernemersnieuws uit onze provincie. Bovenal geeft het onze ondernemers ook een podium voor hun successen en verwezenlijkingen. Dat inspireert, motiveert en helpt ondernemend Limburg mee groeien.”


Ruben Lemmens
, gedelegeerd bestuurder van VKW Limburg: "Bedrijven zorgen voor jobs en welvaart. Die bedrijven en hun economische sleutelfiguren in een positief daglicht stellen, is daarom erg belangrijk. Vanaf de start, nu al 10 jaar geleden, waren we enthousiast over dit nieuwe kanaal met bedrijfs- en ander economisch nieuws. Made in Limburg is al snel uitgegroeid tot dé referentie voor nieuwtjes uit ondernemend Limburg. Voor zowat elke bedrijfsleider of ondernemer start de werkdag met een korte blik op de dagelijkse ‘Made in Limburg’-online nieuwsbrief. Verschijn je in Made in Limburg, dan hebben je collega’s het gegarandeerd gezien. Een slagkrachtig medium, met de brede economische wereld als doelgroep en uitgegroeid tot een sterk merk. Keep on going. Up to the next 10 years!"

En ook uit de pen van Tom Vandeput stroomden de lovende woorden: "Made in Limburg bestaat 10 jaar. Een dikke proficiat!! Als Limburgers hebben we alle redenen om fier te zijn om deze verjaardag te vieren. Vandaag telt dit op en top Limburgse product, 7 afzonderlijke websites die evenveel regio’s bedienen. Zij vormen samen dé verzameling van business nieuwssites van Vlaanderen, met op maandbasis 735.000 bezoekers en ruim 2,4 miljoen pageviews. Wat is het succes van is van Made in Limburg? Ongetwijfeld de focus op het lokale ondernemerschap: daarmee is de site uniek en heeft ze bewezen een trendsetter te zijn voor heel Vlaanderen. Ze profileert zich in een niche die zeker tien jaar geleden nog onontgonnen was. Door inspirerende verhalen te vertellen, draagt Made in Limburg bij aan de uitstraling van onze provincie, want aanvullend op wat we te bieden hebben op vlak van toerisme, gezelligheid, enzovoort, verdienen onze economische sterkhouders het om in de schijnwerpers staan. Het is in die positieve sfeer dat Made in Limburg het ondernemerschap steeds weet te belichten, zelfs in deze moeilijke periode die we allemaal noodgedwongen moeten doormaken. Kortom: Made in Limburg is een succesverhaal en het is goed om dit bij de tienjarige verjaardag luidop te zeggen!"