magnetic

Viewz en NexGen klikken samen tot Magnetic

Limburg is een marketing- en salesbureau rijker. Althans, Magnetic, zoals het heet, is een fusie tussen twee bestaande partijen: het jarige Viewz (Jeroen Gerets en Levi Heymans) heeft de handen in elkaar geslagen met NexGen Agency (Ronny Domen en Clara Goossenaerts) en zo een nieuwe, ambitieuze entiteit gevormd.

“Onze klanten willen niet alleen maar leads”, zegt Jeroen Gerets, zaakvoerder van Viewz. “Ze willen één partner die strategisch meedenkt en zorgt voor meer afspraken in hun agenda en meer sales. Dat is precies wat we nu met Magnetic doen.” De lancering vond vorige week plaats, toevallig of niet op de 10e verjaardag van Viewz.

Ronny Domen van NexGen Agency licht toe: “Vanaf het eerste gesprek wisten we dat we op dezelfde golflengte zaten. We vinden de focus op de klant en het maatwerk allebei belangrijk. Toen we elkaars referentielijst bekeken, wisten we genoeg.”

Tijdens het event gaf Magnetic ook meteen een blik op de toekomst met een live demo van hun nieuwe toepassingen, waaronder AI-gestuurde leadopvolging.

“Dit is niet alleen een nieuwe naam”, zegt Clara Goossenaerts van NexGen Agency. “Dit is een nieuwe standaard. Bedrijven hadden hier nood aan: één partner die zorgt dat marketing niet stopt bij een lead, maar pas begint bij verkoop.”

Levi Heymans vult aan: “We willen ondernemers opnieuw controle geven over hun groei. Met Magnetic brengen we alles samen: strategie, creativiteit, automatisatie én resultaat. Voor bestaande klanten van Viewz verandert er weinig. We blijven inzetten op video, en kunnen bovendien een ruimer pakket aanbieden onder de koepel van Magnetic. We zijn er met het hele team helemaal klaar voor!”