Het Limburgse digital agency Yappa groeit stevig. Exact een jaar geleden waren er 16 personeelsleden, ondertussen zijn ze al met 24. Deze sterke groei brengt uitdagingen met zich mee. Daarom trekt Yappa zich een week terug om te brainstormen… in een boomhut.
De sterke groei in medewerkers en klanten is voor CEO Yoeri Severy het signaal om even stil te staan en vooruit te denken. Daarom trekken de 24 collega’s zich een hele week terug in een tijdelijke werkplek, waar ze extra zuurstof voor groei kunnen tanken en waar ze Yappa 3.0 samen kunnen inluiden.
“Vanaf maandag bevindt ons hele team zich in Reek (Nederland), waar we onszelf opsluiten in een boomhut”, legt Yoeri Severy uit. “In de natuur is er ruimte om na te denken. We kunnen nog zoveel over en van onszelf leren, alleen moeten we daar bewust tijd voor maken. Het belangrijkste is het verder verfijnen van onze diensten en het uitwerken van onze aanpak voor de toekomst. Een traditioneel kampvuur en een foute boomparty in ons ‘stamcafé’ horen natuurlijk ook thuis in deze setting.”
JCr