spycar

acm autogroep creëert hype met spycar

MECHELEN - De afgelopen dagen dook her en der in het Mechelse straatbeeld een geheimzinnige wagen op, vergezeld van een banner van acm autogroep. Het bedrijf wil op die manier een hype creëren rond de nieuwe elektrische wagen van Audi, de Audi e-tron

.

De mysterieuze wagen was de afgelopen week al op tal van plaatsen te zien: op donderdag 13 september bij de lancering van de nieuwe A6-familie en de Audi Q8 bij acm Audi Mechelen, vrijdag bij de viering van de vijfde verjaardag van House of Flanders in Tivoli Mechelen, zaterdag bij de activiteiten nav de Dag van de Mobiliteit in Bonheiden.

Deze week verplaatste de spycar zich naar de bedrijfsterreinen. Maandag stond hij bij Mechelen Campus op Mechelen Noord en dinsdag verscheen hij op Mechelen-Zuid, waar nieuwgierige werknemers van de omliggende bedrijven een kijkje kwamen nemen.

Prominente chauffeurs

"Met deze actie willen we een hype creëren rond Audi's nieuwe elektrische wagen, de Audi e-tron, die exclusief in Vorst zal worden gemaakt", zegt Hans D'haene, Audi manager van acm. "De komende weken loopt de promo-actie nog door. De wagen zal nog op verschillende plaatsen in en om Mechelen opduiken, soms met prominente chauffeurs, om zich te tonen aan het grote publiek. Dat zal onder meer het geval zijn op de Indian Summer Trail in Rumst. Mechelen heeft zowaar een primeur. acm is de enige Audi-dealer in België die een dergelijke stunt heeft uitgehaald om zowel de Audi Q8 als de Audi e-tron in 1 wagen te hypen."