Nieuws Mechelen ‘Augusta Aroma’, een aangenaam nieuw geurtje uit Mechelen

‘Augusta Aroma’, een aangenaam nieuw geurtje uit Mechelen

‘Augusta Aroma’, een aangenaam nieuw geurtje uit Mechelen

MECHELEN – Stijn Pellegrims, oprichter en zaakvoerder van de gekende beauty hotspots Mo’na Mechelen en Mo’na Antwerpen, lanceert zijn eigen luxe aroma label ‘Augusta Aroma’. Het gamma bestaat uit vier aroma’s die in drie verschillende uitvoeringen gepresenteerd worden.

De combinatie van een ongeziene passie voor geuren, een natuurlijke levensstijl en een heilzaam verlangen naar zijn zalige kindertijd zorgden ervoor dat ‘Augusta’ het levenslicht zag.
De Augusta luxe aroma lijn werd door Stijn zelf gecreëerd en werd, in samenwerking met een team van ervaren parfumeurs uit de iconische parfumstad Grasse, volledig op punt gezet. Zo zijn de Augusta Aroma producten met een extreme precisie en een minutieuze aandacht voor details samengesteld. Daarnaast zijn het allemaal natuurlijke aroma’s die gecreëerd werden met hoogwaardige natuurlijke ingrediënten. De geuren zijn werelds, karaktervol en verfijnd, en ademen pure luxe uit. Naast een olfactorisch summum zorgen ze voor rust en balans, en vormen ze het perfecte antidotum voor een gestresseerd leven.

Het gloednieuwe label Augusta Aroma werd in 2020 door Stijn Pellegrims bedacht en opgericht. Het merk is vernoemd naar zijn grootmoeder zaliger, Augusta, die voor hem de belichaming was van elegantie en warmte. Zij had de gewoonte om voor elke denkbare gelegenheid een kaars aan te steken. Een kaarsje en de tegenspoed werd afgewend. “Als ik een kaars aansteek, word ik telkens teruggevoerd naar mijn kindertijd en de warme gloed van kaarslicht wekt meteen een gevoel van rust op.” zegt Stijn. Deze dierbare herinneringen hebben deels gemaakt tot wie ik ben, en overtuigden me om met mijn passie voor geuren iets te doen. Dit leidde uiteindelijk tot de totstandkoming van mijn eigen luxe aroma lijn.”

Het gamma bestaat uit vier karaktervolle en verfijnde aroma’s die zich visueel onderscheiden door vier Romeinse cijfers I, II, III en IV – een knipoog naar de Romeinse naam Augusta – en die in drie verschillende uitvoeringen gepresenteerd worden: vier ‘vegan wax candles’, vier sensationele ‘massage candles’ en vier hemelse Signature Blends/Eau de Toilette.

www.augusta-aroma.com. Het hele gamma zal vanaf midden april beschikbaar zijn via de webshop, en bij geselecteerde luxe salons & spa’s.

Reageer op dit bericht

Sector
    Onderneming

    Gerelateerde berichten

    Sector
      Onderneming
      Gemeente

      Veel gelezen in deze regio

      Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

      Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.