made in made in

Bijzaak: Fier als een plechtige communicant

Op vrijdag sluiten we de week van ‘Made in Mechelen’ af met een eigenzinnige terugblik op de voorbije dagen of een vooruitblik op de komende week. Hoofdzaak of bijzaak, het maakt niet uit.

Het is je ongetwijfeld opgevallen. Ondanks het feit dat alle kledingwinkels gesloten zijn hebben wij, van ‘Made in’, onszelf toch in een nieuw jasje gestoken.
Ik ben geen digital native en dus voelde het voor mij eerst nog wat onwennig aan. Een beetje zoals een plechtige communicant die zich nog niet goed durft te bewegen in zijn splinternieuwe outfit.

Maar tegelijkertijd is dat nieuwe jasje ook heel comfortabel. Vooral omdat ik weet dat we op deze manier nog dichter bij de ondernemers kunnen staan. Zoals je het in de publiciteitscampagne voor het nieuwe platform van Made in gezien hebt, hebben we zelfs de ambitie om iedere morgen samen met jou op te staan. Net zoals je het al gewend was… Het meest actuele economisch nieuws uit de regio, iedere morgen bij je ontbijt. Maar dan nu nog overzichtelijker en ook met een link naar nieuws uit andere regio’s in Vlaanderen. En binnenkort wordt het nog beter… maar daar komen we dán wel op terug.

Nu wil ik vooral stoppen met schrijven over onszelf. Omdat ik zoveel liever luister naar al die boeiende verhalen van ondernemers. Hoe ze deze rare tijden doorkomen, hoe sommigen de moed hebben om zelfs een nieuwe zaak te starten, welke ambities ze hebben en ga zo maar door. Aarzel niet om ze met ons te delen.

Lieve lezer, bescheidenheid noopt ons te zeggen dat wij met Made in Mechelen natuurlijk geen grote dingen voor je kunnen doen. Maar de kleine dingen wie we wél kunnen doen, willen we op een grootse manier doen.