thumbnail_juma mechelen

BMW Juma organiseert eigen autosalon met een wel héél origineel concept

MECHELEN – Weer geen autosalon op de Heizel dit jaar. Zoals zovele concessiehouders brengt BMW Juma Leuven-Mechelen het autosalon daarom naar hun showroom. Maar Juma doet dat wel met een compleet nieuw en zeer origineel concept.

De komende drie zaterdagen en zondagen kan je bij Juma niet alleen kennismaken met de nieuwste wagens maar ook met enkele unieke handelszaken uit de regio Mechelen.

“Omdat autoliefhebbers dit jaar niet in de Heizel terecht kunnen, bieden we leuk alternatief voor het traditionele salon”, vertelt Kristina Korolinskaia, Marketing Manager van de Juma Group.

Juma geeft de volgende drie weekends aan lokale handelaars de mogelijkheid om hun zaak op een originele manier in the picture te zetten. Elk weekend wordt er rond een bepaald thema gewerkt.

Op 15 en 16 januari pakt BMW Juma uit met ‘Cars & Fashion’. Tijdens dat weekend zullen de mechelse kledingzaken Cassari, Sisera Women en Femina Lingerie in de showroom in Mechelen aanwezig zijn.
Tijdens het ‘Home & Art weekend’ van 22 en 23 januari, zullen klanten kunnen kennismaken met een bloemist, een kunstenares en zal er zelfs een sofa verloot worden door een exclusieve meubelwinkel.
Het laatste weekend staat in het teken van gastronomie. Op 29 en 30 januari zullen de klanten kunnen genieten van een aanbod fantastische wijnen en delicatessen.

“Ook voor onze salonactie werken we samen met lokale ondernemers. Elke particulier en zelfstandige die voor 31 januari zijn nieuwe of jonge tweedehandswagen BMW bestelt kan één jaar lang gratis naar de carwash. Deze actie loopt in samenwerking met Punto Blu Mechelen.”   Geïnteresseerden dienen zich vooraf in te schrijven via bmw-juma.be/15-16-januari-fashion