Wat in 2019 begon als een gewaagd idee, is inmiddels uitgegroeid tot dé referentie onder de foodmarkets in België, met meer dan een miljoen bezoekers per jaar. “We zijn enorm trots op wat we in zes jaar tijd hebben opgebouwd”, zegt eigenares Veronique Smolders.“Dit feestweekend is onze manier om iedereen te bedanken die deel uitmaakt van onze community.”
Lees ook: De Vleeshalle pakt voor Maanrock uit met tijdelijke Smaakstraat
Feestweekend van vier dagen
Op het programma staat een heus feest van maar liefst vier dagen. Donderdag 24 april wordt het feestweekend afgetrapt met een exclusieve VIP-receptie van 18 tot 19 uur. “Verwacht je aan bubbels, bites en gezellig netwerken.” Daarna worden de deuren geopend voor iedereen. Er zal gedanst en geklonken worden, een DJ zorgt voor de juiste sfeer.
Omdat een avond simpelweg niet genoeg is, maakt De Vleeshalle van zijn befaamde cocktailavond vrijdag 25 april een volledige cocktaildag. Zaterdag 26 april staat in het teken van bierplezier. “Dompel jezelf onder in een wereld van verrassende biersmaken. Iedere pint van de tap kost slechts vijf euro. Ontdek nieuwe favorieten en proef onze exclusieve Vleeshalle Tripel.”
Lees ook: Zaakvoerders van De Vleeshalle lanceren eigen kledingcollectie met woorspelingen
Zondag wordt het feestweekend afgesloten met ‘The Fishwives Market’. “De perfecte afsluiter: shoppen & wijnproeven. Van mode en interieur tot design en cadeautjes en andere hebbedingetjes.”