THH_campagne logo_geel (002)

Help jij #TweeduizendHARThonderd aan 100.000 euro?

MECHELEN – Op 13 maart, precies een jaar na de eerste horeca-sluiting, lanceerde brouwerij Het Anker samen met de stad Mechelen en een aantal Mechelse bedrijven de crowdfundingcampagne #tweeduizendHARThonderd. Drie dagen voor het einde van de actie werd er al meer dan 80.000 euro ingezameld. Help jij mee om de kaap van de 100.000 te ronden?

Horecazaken uit Mechelen konden zich registreren. Via www.tweeduizendharthonderd.be  kon iedereen die dat wou, een bedrag schenken. Mensen die een bijdrage doen kunnen kiezen uit verschillende leuke bedankboxen met onder andere een fles Gouden Carolus bier, een Mechelenbon, …

Nooit eerder zamelde één project bij Growfunding zoveel geld in op zo’n korte tijd. Daarom besloten de initiatiefnemers om ook in de laatste rechte lijn volop de kaart van Mechelse solidariteit te trekken. “Elke euro maakt wel degelijk een verschil voor de deelnemende horecazaken. Na afloop van de campagne, nu zaterdag 8 mei om mixddernacht, stopt de teller en wordt de uiteindelijke pot verdeeld over de geregistreerde zaken”, legt Charles Leclef van Het Anker uit.

Daarom doen de mensen achter #tweeduizendHARThonderd nog een ultieme oproep om de Mechelse horeca te steunen. “Misschien kunnen we op die manier nog de kaap van de 100.000 euro halen”, besluit Charles Leclef.

www.tweeduizendharthonderd.be