Copyright Bram Van Roy Copyright Bram Van Roy

Peloton de Paris lanceert ‘Winter Warrior’ campagne

MECHELEN  - Het Mechelse cycling label ‘Peloton de Paris’ kondigde  vandaag haar ‘Winter Warrior’ campagne aan en lanceerde daarnaast ook hun ‘deep winter’ capsulecollectie met unieke, eigen designs.

De ‘Winter Warrior’ campagne ontstond uit de drang om te reconnecteren met fietsliefhebbers en heeft als doel samen veerkrachtig de winter door te komen door elkaars mentale weerbaarheid op te krikken. Tijdens de eerste lockdown hebben onnoemelijk veel mensen de fiets (her)ontdekt. Van (jonge) gezinnen in bubbel formatie, startende en recreatieve wielrenners, gravel riders tot freestyle riders.

Tegelijkertijd moesten events en de fysieke ritten voor de ‘diehard’ wielrenners noodgedwongen stopgezet worden. En ook tijdens de tweede lockdown mogen deze ‘social rides’ niet plaatsvinden. Daarom wil Peloton de Paris het community gevoel optimaliseren en iedereen opnieuw dichter bij elkaar brengen om samen deze winter lockdown te trotseren. Met de opstart van hun ‘Winter Warrior’ campagne willen ze mensen inspireren en motiveren met verscheidene activiteiten vanaf vandaag tot en met 15 januari 2021. Van inspirerende video stories, fysieke uitdagingen tot online coaching en workouts. Een eerste video (zie hieronder) werd ingestuurd door Johan Hollants van Shop Lily uit Mechelen.

Daarnaast ondersteunt de nieuwe ‘deep winter’ collectie deze campagne. Deze collectie omvat verschillende trendy en winterproof stukken die voor de ultieme ‘winter ride’ zorgen, zelfs bij vriestemperaturen.

www.pelotondeparis.cc