Pieter Boudry brengt meer dan 25 jaar ervaring mee uit de FMCG (fast-moving consumer goods, red.)-sector, met leidinggevende functies bij onder andere Coca-Cola, Ferrero, Orangina-Schweppes, AB InBev, Oystershell en LunchGarden. Met zijn aanstelling als CEO zal hij, samen met het managementteam en met de steun van Heylen Group, verder bouwen aan de duurzame groei van Products & Brands Group.
“De consument ligt aan het hart van ons bedrijf. We brengen de noden van consumenten, retailers en klanten samen, en zetten sterk in op het professioneel ontzorgen van onze merkeigenaars. Samen bouwen we aan groeiverhalen binnen duurzame partnerships”, zegt de kersverse CEO Pieter Boudry.
De groep benadrukt dat het blijft inzetten op haar dubbele rol. Enerzijds als distributeur van A-merken in retail zoals Tabasco, Kikkoman, Mousline, Elephant, Theramed en meer dan twintig andere sterke merken. En anderzijds als leverancier van voedingsingrediënten zoals tomaten, pasta, couscous en olijfolie voor de FoodService en FoodIndustry.