PAB Beeldbank Pieter Boudry. Foto: P&B Group

Pieter Boudry is de nieuwe CEO van Products & Brands Group

Na een periode van gezamenlijke leiding als co-CEO neemt Pieter Boudry de rol van CEO op zich bij Products & Brands Group. Frédéric Vloeberghs kiest ervoor om de groep te verlaten en een nieuw professioneel pad in te slaan. P&B Group bedankt Frédéric van harte voor zijn toewijding en bijdrage aan de groei van de organisatie.

Pieter Boudry brengt meer dan 25 jaar ervaring mee uit de FMCG (fast-moving consumer goods, red.)-sector, met leidinggevende functies bij onder andere Coca-Cola, Ferrero, Orangina-Schweppes, AB InBev, Oystershell en LunchGarden. Met zijn aanstelling als CEO zal hij, samen met het managementteam en met de steun van Heylen Group, verder bouwen aan de duurzame groei van Products & Brands Group.

“De consument ligt aan het hart van ons bedrijf. We brengen de noden van consumenten, retailers en klanten samen, en zetten sterk in op het professioneel ontzorgen van onze merkeigenaars. Samen bouwen we aan groeiverhalen binnen duurzame partnerships”, zegt de kersverse CEO Pieter Boudry.

De groep benadrukt dat het blijft inzetten op haar dubbele rol. Enerzijds als distributeur van A-merken in retail zoals Tabasco, Kikkoman, Mousline, Elephant, Theramed en meer dan twintig andere sterke merken. En anderzijds als leverancier van voedingsingrediënten zoals tomaten, pasta, couscous en olijfolie voor de FoodService en FoodIndustry.