Overname handtekeningen small

The House of Marketing versterkt marktleiderspositie met komst van Grava

MECHELEN - Digitaal acceleratiebureau UPTHRUST, dochteronderneming van The House of Marketing, bundelt de krachten met het Mechelse digital performance marketing agency Grava. Dankzij het nieuwe partnership bieden UPTHRUST en Grava samen een bredere waaier aan digital performance marketing services aan klanten om winstgevende groei te realiseren.

In juni nam UPTHRUST digital product studio Gafas over. Vandaag kondigt het bedrijf een nieuw partnership aan. Digital performance marketing agency Grava vervoegt UPTHRUST en The House of Marketing om de groei van de groep verder te versnellen. “Tijdens gezamenlijke projecten ontdekten we een grote complementariteit en gelijke mindset. Door onze samenwerking kunnen we voor onze Belgische en internationale klanten groei realiseren op korte termijn door growth acceleration sprints, maar ook op lange termijn door performance marketing strategieën”, zegt Dennis De Cat, oprichter en Managing Partner van UPTHRUST. “Wij geloven in rapid experimentation en performance marketing als een lange termijn groeistrategie. Door experimenten om te zetten naar een duurzaam proces van performance marketing, verlengen we de client service van UPTHRUST. Performance marketing is een cruciaal onderdeel om groei te onderhouden op een duurzame manier. Grava heeft de laatste jaren een sterke reputatie in ‘baseline’ performance marketing opgebouwd. De combinatie van UPTHRUST en Grava biedt ons naar de toekomst toe een competitief voordeel om de markt te benaderen.

“Grava heeft de laatste jaren de focus gelegd op langdurige partnerships waarin we vanuit digital performance marketing duurzame groei nastreven voor klanten zoals Krëfel, ZEB, Leen Bakker, Whirlpool en Isabel Group. Wij hebben onszelf ontwikkeld als marathonlopers, terwijl UPTHRUST de sprinters zijn”, stelt Dennis Kenis, oprichter en Managing Partner van Grava.

Met de 18 medewerkers van Grava bestaat de groep nu uit een sterk team van ongeveer 150 exclusieve digitale marketing & sales professionals. Grava voegt een sterke klantenportfolio, een reeks awards en unieke partnerships in de Belgische markt met onder andere Google, Facebook en Adform toe.

De drie entiteiten blijven initieel naast elkaar bestaan: elke speler behoudt zijn eigen DNA. Samen vormen de bedrijven wel één team: per klant en project wordt gezocht naar de optimale samenstelling van de beste experts. De groep legt de lat nu hoger voor internationale ambities.