De showroom van Volvo Vermant in Bornem werd als eerste van de drie Volvo Vermant vestigingen (Mechelen, Rumst en Bornem) volledig gerestyled volgens de nieuwe wereldwijde huisstijl van Volvo.
Voortaan kunnen geïnteresseerde klanten in alle rust hun droomwagen komen uitkiezen. Het samenstellen van de juiste kleur en interieurafwerking gebeurt hierbij in de Volvo Design Studio.
Het nieuwe concept van de Volvo showrooms is gebaseerd op een nog uniekere merkbeleving waarbij de klant meer dan ooit centraal staat. De living room wordt het centrale punt in de showroom waar Scandinavisch designmeubilair de Volvo klant verwelkomt in een warme en huiselijke sfeer. De grote glaspartijen van de showroom, kenmerkend voor een dealerbedrijf, zijn vervangen door enkele shopwindows waarin de topmodellen staan. Ze nodigen de klant uit in de Volvo-wereld, om het volledige gamma in alle rust te komen ontdekken.
“Fika, de Zweedse traditie waarbij koffie en verse koffiekoekjes centraal staan, wordt een vast onderdeel van de nieuwe klantenbeleving in de vernieuwde showroom in Bornem. Er is een wifi zone, en de klanten kunnen bladeren in actuele kranten en magazines terwijl ze wachten op hun auto die een onderhoudsbeurt krijgt”, aldus gedelegeerd bestuurder Guy Vermant.
Deze investering voor een absolute totaalervaring valt samen met de introductie van een nieuwe generatie Volvo’s die de lat nog hoger legt in het Premium segment.