Aalsters bouwbedrijf zet volop in op online communicatie

00000000000dhondtBouwbedrijf Gebroeders D’Hondt uit Aalst is al jarenlang expert in het bouwen en renoveren van sleutel-op-de-deur woningen. Mond-aan-mond reclame deed zijn werk maar het bedrijf wil niet op zijn lauweren rusten en speelt volop in op het veranderende consumentengedrag, dat zich onder meer vertaalt in een steeds grotere behoefte om zich online te informeren over de mogelijkheden en ontwikkelingen op de bouwmarkt.

Gebroeders D’Hondt komt sinds vorige week aan die behoefte tegemoet met een nieuwe website. “We zijn gespecialiseerd in sleutel-op-de-duer nieuwbouw en sleutelklare renovatie”, legt Kim D’hondt uit. “Via de nieuwe website willen we vooral verduidelijken dat we vanaf het bouwplan tot de binnenafwerking staan voor een intensieve begeleiding en hoogstaande kwaliteit.”

Gebroeders D’Hondt besliste daarom om in samenwerking met het onlinemarketingbureau Kingsberry uit Zandhoven om een moderne, activerende en mobielvriendelijke website te lanceren.

Gebroerders D’Hondt (http://www.gebroedersdhondt.be/) koppelde onmiddellijk een AdWords campagne aan hun nieuwe website. Kim D’Hondt: “Kingsberry voorzag doelgerichte landingspagina’s en sterke klantencases. Dat maakt ons sterk om online promotie te voeren. En zo zijn we helemaal klaar om potentiële klanten te vinden, aan te spreken en te overtuigen van de kwaliteit die wij te bieden hebben.”