Adagio pakt uit met opgemerkte stunt: gratis digitaal pop-up team

atracey

Het Gentse Adagio slaagde er de jongste jaren in een stevige reputatie te verwerven als specialist in businessconsultancy en technologiediensten. Onder leiding van oprichter Lucas Decuypere focust het bedrijf op creativiteit en innovatie in digitale media.  De visie van het bedrijf is gebaseerd op de overtuiging dat digitale media het middel bij uitstek zijn om merken groot te maken.

Nu pakt het bedrijf uit met een opgemerkte wedstrijd, waarbij bedrijven een interessante prijs kunnen winnen:  een pop-up team met drie specialisten komt gedurende een volledige week in-house aan een digitaal project werken. Die prijs vertegenwoordigt een waarde van 15.000 euro. ter waarde van 15.000 EUR kunnen winnen.

"Alle bedrijven kunnen nog tot 1 juli 2016 gratis deelnemen aan deze wedstrijd", geeft senior business consultant Tracey Hosdey (foto) aan. "De winnaar van de wedstrijd krijgt dus een pop-up team over de vloer met drie experts van Adagio: een digitale consultant, een designer en een developper. Zij zullen één week gratis werken aan een digitaal project naar keuze van het winnende bedrijf. Dit kan zowel een analyse zijn, het uitbouwen van een nieuw project of een optimalisatie van een bestaand project. De winnaar zal midden juli 2016 worden bekendgemaakt."

Bedrijven die aan deze wedstrijd willen meedoen kunnen dat via de link  http://go.adagio.company/adagio-pop-up