Digital Marketing Agency Authority is nieuwe structurele partner Madeinoostvlaanderen

0000000000000000atuhto

Made in Oost-Vlaanderen is fier te mogen aankondigen dat een nieuwe structurele partner de ondernemersnieuwssite steunt: het digital marketing agency Authority uit Oudenaarde.

Zaakvoerder Alexander Schmitt heeft 10 jaar ervaring in marketing & e-commerce. Hij startte zijn carrière als Google Search consultant bij iProspect waar hij de Europese websites voor onder meer Toyota, Goodyear, FlyBMI, Startpeople en andere optimaliseerde om beter zichtbaar te worden in Google. Daarna was hij bij Thomas Cook onder meer online marketing executive en head of marketing. Hij geeft ook regelmatig gastcolleges aan hogescholen en universiteiten. “Ik heb Authority opgestart”, zegt hij, “omdat nog heel veel bedrijven op zoek zijn naar pragmatisch advies rond het invullen van hun digitale marketingstrategie. Op maat van elke klant ontwikkelen wij een digitaal marketingplan en we zorgen voor voor de kwalitatieve uitvoering en implementatie ervan.”

Authority zet volop in op de rendabiliteit van de digitale marketing. “Klanten hebben niets aan mooie woorden”, zegt Client Project Manager San Meuleman. “Digitale marketing moet opbrengen. Zo eenvoudig is het. Daarom is het voor ons van essentieel belang om de bedrijven waarvoor we werken heel goed te kennen en te denken vanuit de noden van hun klanten. Op die manier zorgen we voor zichtbaarheid van hun site. Met andere woorden: via een goed uitgekiende digitale marketingstrategie kunnen ze van een lastige push sales overgaan naar een pullstrategie en zorgen ze ervoor dat klanten naar hen komen. Wij zien onszelf als de architect die de belangen van de bouwheer behartigt bij verschillende aannemers en leveranciers. En we geloven ook heel sterk in kennisoverdracht: daarom leiden we graag de medewerkers van onze klanten op om zelf aan de slag te gaan in diverse marketingdisciplines.”

De keuze voor een partnership met Made in Oost-Vlaanderen”, is daarom volgens Alexander Schmitt eigenlijk voor de hand liggend. “ Het platform bereikt precies de doelgroep die wij ook viseren. Om onze groei te versterken moeten we aan nog meer bedrijfsleiders duidelijk maken dat ze vandaag de dag nood hebben aan een digitale marketingstrategie die resultaat oplevert. Net als de vele andere kmo’s uit de provincie die op de nieuwssite en in de nieuwsbrief aan bod komen, proberen wij dagelijks aan te tonen dat ondernemerschap dat inspeelt op de wensen van de klant de sterkst mogelijke bijdrage levert aan de economie en aan de welvaart. Vandaar dat wij ervan overtuigd zijn dat ons partnership met Made in Oost-Vlaanderen ons ook nog gemakkelijker in contact zal brengen met gelijkgestemde bedrijfsleiders uit de regio.”

(op de foto zitten Alexander Schmitt en San Meuleman centraal, zij worden geflankeerd door Patrick De Wachter en Tom Deraedt van Mediahuis, de uitgever van www.madeinoostvlaanderen.be)