Nieuws Een goed gesprek in een huiselijke omgeving: het nieuwe Delen-kantoor in Waregem

Een goed gesprek in een huiselijke omgeving: het nieuwe Delen-kantoor in Waregem

Een goed gesprek in een huiselijke omgeving: het nieuwe Delen-kantoor in Waregem

Eind april ruilde Delen Private Bank het Waregemse Business Park in voor het Waterfront. Het is een uniek project met klassevolle kantoren waar het enthousiaste team klanten kan ontvangen voor discretionair vermogensbeheer en successieplanning. “Klanten vinden het fijn binnen te komen in een kantoor dat huiselijk en warm aanvoelt. Dat schept meteen vertrouwen, en nodigt uit tot een goed gesprek”, vertelt kantoorverantwoordelijke Christophe De Wilde.

Delen Private Bank vierde zopas haar 85ste verjaardag en kiest meer dan ooit voor duurzame groei. Het succes van Delen ligt in haar persoonlijke aanpak: alles is erop gericht het vertrouwen van de klanten te winnen. Een herkenbare omgeving speelt daarin een ondersteunende, maar belangrijke rol. “Daarom implementeren we de typische Delen-touch in alle nieuwe kantoren”, zegt De Wilde.

Vertrouwen en gemoedsrust

De dienstverlening van Delen Private Bank is gestoeld op twee kerntaken: vermogensbeheer en vermogensplanning. “Wij zijn een nichespeler, in de eerste plaats gespecialiseerd in vermogensbeheer uit naam van de klant. In feite komt dat neer op het aanbieden van gemoedsrust, want de klant geeft het beheer in handen van beleggingsexperts. Het is dan aan ons, de relatiebeheerders, om de evolutie van de beurzen en de economie helder en eerlijk over te brengen naar de klant, en na te gaan of de klant zich nog comfortabel voelt met zijn risicoprofiel.”

“Een tweede luik in onze dienstverlening is vermogensplanning. Alles begint met het in kaart brengen van het totale vermogen van de klant, via Delen Family Services. Met financiële planning bekijken we samen met de klant hoe zijn levensloop (huwelijk, gezinsuitbreiding, …) zijn financiële situatie beïnvloedt. Met Estate Planning gaan we nog een stap verder: we overlopen de acties die de klant vandaag kan ondernemen om zijn vermogen morgen nog verder te versterken. Voor zeer specifieke vragen kunnen de klanten beroep doen op ons gespecialiseerde team juristen.”

Digitaal doordacht

Persoonlijk contact en vertrouwen mogen dan nog zo cruciaal zijn, Delen Private Bank is ook een moderne en efficiënte bank die altijd en overal bereikbaar is voor haar klanten. Daarom besteedt de bank veel zorg en aandacht aan de digitale oplossingen, de Delen app en Delen OnLine . “Zo kan de klant in een handomdraai zijn financiële zaken op orde maken.”, aldus De Wilde. “Snel, veilig en handig … niet in het minst voor de jongere klanten. En zij zijn natuurlijk de toekomst van onze bank.”

Delen Private Bank: Vermogensbeheer met gezond verstand.

Reageer op dit bericht

Onderneming

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.