thumbnail_IMG_6859

Expertum stapt de toekomst in met nieuwe corporate identity

ERPE-MERE - Dit jaar bestaat Expertum België 15 jaar. In Nederland en Slovenië is het bedrijf respectievelijk 6 en 5 jaar actief. Inmiddels staat ook de Kroatische afdeling van het bedrijf op de kaart. Het is tijd voor Expertum om zijn corporate identity kracht bij te zetten met een nieuwe look & feel, een nieuwe branding.

Expertum werd opgericht in 2006 en gespecialiseerd in geïntegreerde SAP-oplossingen en full cycle projecten. Het bedrijf heeft steeds oog voor optimalisatie, innovatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat weerspiegelt zich in hun projecten over de jaren heen. Met een forse internationale groei (het bedrijf heeft naast kantoren in Erpe-Mere en Brussel ook een vestiging in Nederland, Slovenië en Kratië) en substantiële uitbreiding van het klantenportfolio, is dit het momentum om een stap in de toekomst te zetten met een nieuwe corporate identity. 

Nieuwe huisstijl

Het marketingteam binnen Expertum heeft een huisstijl ontwikkeld op basis van hun uniek DNA. Naast herkenbaarheid draagt de ‘nieuwe’ identiteit de kernwaarden en het innovatieve karakter van Expertum mee uit. Het sluit naadloos aan op wie Expertum is en wat zijn internationale ambities zijn. Krachtig, fris en scherp.

Katrien Ringoir, Partner Expertum: “We zijn een bijzonder bedrijf dat zich onderscheidt door zijn mensen en expertise. Met onze nieuwe corporate identity realiseren we een internationale herkenbaarheid en eenheid, zowel naar de buitenwereld toe als binnen onze organisatie.” 

Vanaf heden is de branding van toepassing op alle interne en externe communicatie van Expertum. Bekijk de nieuwe website hier: www.expertum.net