d08b3bcd-e28a-4d04-a84b-c811ff924c5e

Gents pyjamamerk Woody opent belevingswinkel voor kinderen

GENT – Het pyjamamerk Woody opent zijn allereerste flagshipstore, een ware belevingswinkel voor kinderen in de Gentse binnenstad. Met deze opening blijft Woody zeer sterk inzetten op beleving. De kinderen stappen letterlijk binnen in de Woody wereld waar ze Flux het Spookdiertje, Alfred de Alpaca en Disco Dodo tegen het lijf lopen. 

Het out-of-the-box winkelconcept is leuk om als volwassene te shoppen, maar vooral ook op maat van kinderen. En dat zie je als je de winkel binnen komt. Het is een plek waar kinderen hun fantasie de vrije loop kunnen laten gaan. De kleding hangt op hoogte van de kinderen en doorheen de winkel hangen kruipnetten waarin kinderen zich snel in de Woody wereld wanen. Wanneer het donker is, zullen de pyjama’s en een aantal accenten in de winkel oplichten door glow in the dark.

  

Beleving via alle mogelijke kanalen

Woody heeft in de nieuwe winkel een heleboel technologische snufjes verwerkt. De eyecatcher is de experience wall waar kinderen hun ingekleurde tekeningen inscannen en tot leven wekken door zelf te bewegen voor het scherm. Een leuke manier om inkleuren en gamen samen te brengen. Ook de nieuwe app krijgt een plek in de winkel. De wall of fame vloerstickers kunnen gescand worden om zo de Woody dieren tot leven te brengen. En natuurlijk kan je de diertjes op elke pyjama in de winkel ook tot leven wekken dankzij de Woody wereld app.

"Ik ben ontzettend trots op de belevingswinkel die we samen met ons team en onze partners Stockman Verstraete en Tailormate & nocomputer hebben ontworpen en verwezenlijkt. We hebben een winkel gecreëerd waarin de nieuwe generatie kinderen in thuiskomen. We zijn er dankzij innovatie en technologie in geslaagd om de beleving naar al onze kanalen door te trekken. Dit maakt van onze flagshipstore toch wel een unieke plek in het straatbeeld", zegt Steven Van De Velde, managing director van de Woody Group.