naamloos

Incluyo opent nieuwe cash en carry en start met B2B webshop

naamloos

Incluyo is opgericht in 1997 en wordt geleid door Annemie Van den Berghe. Het bedrijf staat voor creatieve en betaalbare verpakkingen en heeft in Erpe-Mere een gloednieuw modern gebouw en een cash & carry in gebruik genomen. Daarnaast is het bedrijf ook van start gegaan met een webshop.

"Elk seizoen ontwerpen we nieuwe collecties standaardproducten", zegt marketingverantwoordelijke Annemie Loy. "Het hoofdgamma bestaat echter uit draagtassen op maat in verschillende materialen, zoals papier, plastic en jute."

De cash en cary is enkel bedoeld voor de winkeliers en dus niet voor particulieren. "Wij specialiseren ons in verpakkingen voor de non-food, maar profileren ons met een eigen ontwerpstudio duidelijk als modebedrijf dat aan modewinkels exclusieve verpakkingen aanbiedt", geeft Annemie Loy nog aan.

De bedoeling van de cash and carry bestaat erin de klanten onder te dompelen in de wereld van de verpakkingen en hen de kans te bieden om ongestoord een eigen gepersonaliseerde verpakking te kiezen. Er is ook een groot magazijn van 1.000 vierkante meter waar Incluyo ook voor de klanten kan stockeren.