Het oog wil ook wat, vandaar dat we in mei een nieuwe website lanceerden. Nooit eerder bereikte Made In zo veel lezers als dit jaar. Gemiddeld mochten we bijna een miljoen bezoekers (950.000 om precies te zijn) op onze website ontvangen. Daarvan bezochten maar liefst 130.000 bezoekers de artikels van de Oost-Vlaamse regio. Ook de pageviews zijn in opmars in Oost-Vlaanderen: gemiddeld 320.000 per maand. Daarnaast kwamen we ook met een nieuwe huisstijl en de passende Made in-baseline ‘Jouw shot ondernemingszin’.
Lees ook: Meer dan 800.000 Made in-bezoekers, dat verdient een vernieuwde site
Er kwamen 30.000 volgers bij op sociale media. In totaal volgen 13.670 ondernemers het Oost-Vlaamse nieuws op onze sociale mediaplatformen, waarvan de meesten (8.380) op LinkedIn.
De Winnaars
Bij Made in zetten we ondernemers graag in de spotlights. Dit jaar deden we dat met de Strafste Onderneemster van Oost-Vlaanderen op Internationale Vrouwendag. Margot Missinne van marketingbureau Lead On mocht de titel op haar naam zetten.
Lees ook: Strafste Oost-Vlaamse onderneemster Margot Missinne (25): “Vrouwen worden vaak onderschat”
Het is alsof het gisteren was, de award voor Hét Product Made in Oost-Vlaanderen. Deze werd in november uitgereikt in het KMSKA. De yoghurt van Inex krijgt een jaar lang de titel. De smeuïge verwennerij wordt geproduceerd in een melkerij in Bavegem en werd al met drie sterren bekroond door een jury van internationale chefs.
Lees ook: Yoghurt van Inex verkozen tot ‘Hét Product van Oost-Vlaanderen’
Helaas namen we in 2023 ook afscheid van enkele straffe ondernemers.
Lees ook: IN MEMORIAM. Van deze Oost-Vlaamse ondernemers namen we dit jaar afscheid
We wensen jullie fijne feestdagen toe! Morgen (vrijdag) sturen we de laatste nieuwsbrief uit. Op 2 januari zijn we weer terug!