Op 5 oktober gaat Made in West-Vlaanderen online, het jongste zusje van Made in Oost-Vlaanderen. Het concept dat met Made in Oost-Vlaanderen, Made In Antwerpen, Made in Mechelen, Made in Kempen en Made in Limburg zijn deugdelijkheid meer dan bewezen heeft, blijft uiteraard behouden: dagelijks krijgt de West-Vlaamse ondernemer een vijftal artikels met het belangrijkste economisch nieuws uit de provincie. Ondernemingen zijn de motor van de economie en er gebeurt zeker in de snel veranderende tijden van vandaag zoveel in die ondernemingen dat niet de kranten of de economische vakpers haalt, dat een onlinemedium met bedrijfsnieuws zeker op zijn plaats is. Dat nieuws gaat zowel viraal via de website als via een nieuwsbrief en social media. Redacteur Karel Cambien neemt de redactie voor zijn rekening.
Met Made in West-Vlaanderen erbij beschikt uitgever Mediahuis over een volledige Vlaamse dekking. Made in zet ondernemers centraal en heeft oog voor succes, innovatie en groei bij bedrijven: van starters tot gevestigde waarden. “Onze focus ligt op motiverend, positief nieuws. Dat delen we op per regio waardoor ondernemers perfect op de hoogte blijven van de werkzaamheden van hun leveranciers, huidige en potentiële klanten”, vertelt business manager Patrick De Wachter.
Made in West-Vlaanderen lezen? Dat kan www.madeinwest-vlaanderen.be vanaf 5 oktober