COLUMN: Overname e5 begint hoe langer hoe meer op spannende soap te lijken
Maandelijks geef ik jullie mijn kijk op een onderwerp uit de actualiteit. Een thema waar ik de laatste weken naar… Lees meer
KEMZEKE – De Nederlandse meubelgigant is de grens overgestoken en tijdelijk te gast in een bijzondere, creatieve en inspirerende omgeving: de Verbeke Foundation in Kemzeke. Morres wil hiermee optimaal bereikbaar zijn voor Belgische klanten. De pop-up is 7 dagen op 7 open, enkel op afspraak.
De klanten worden er vanaf woensdag 12 januari warm ontvangen en kunnen rekenen op een persoonlijk adviesgesprek. Advies à la carte met andere woorden. Willen ze toch liever wachten totdat Morres in Hulst weer open is, dan kan dat want de uitzonderlijke solden condities gelden ook de hele maand februari.
De Verbeke Foundation in Kemzeke is een unieke locatie waar kunst op een originele manier aan bod komt. De Foundation laat kunstwerken zien uit eigen collectie maar organiseert ook tijdelijke tentoonstellingen van hedendaagse kunst.
Het hele jaar door wordt gewerkt aan kleine en grote projecten, waardoor de tentoonstellingen altijd in beweging zijn en er bij elk bezoek iets nieuws te zien is. Er wordt ook gewerkt terwijl u als bezoeker toekijkt, zodat u een unieke blik achter de schermen van het creatieve proces krijgt. Alle bezoekers aan de Morres Pop-Up krijgen gratis toegang tot de tentoonstellingen!
Samen met de bekende interieurarchitect Bart Appeltans, het gezicht van het tv-programma Blind Gekocht, heeft Morres de laatste interieur- en slaaptrends voor 2021 vorm gegeven. Interieur goeroe Bart Appeltans heeft met zijn creativiteit en originele aanpak van het interieur een frisse wind laten waaien door heel wat interieurs. Met zijn persoonlijke gebruik van kleuren, materialen en vormen heeft hij een unieke kijk op het wonen van vandaag en morgen ontwikkeld.
Bart Appeltans: “Het is voor mij een heerlijke uitdaging om mijn visie op wonen en woontrends nu ondergebracht te zien in zo’n inspirerende en creatieve omgeving.”
Maandelijks geef ik jullie mijn kijk op een onderwerp uit de actualiteit. Een thema waar ik de laatste weken naar… Lees meer
SINT-NIKLAAS/AALTER - Er was deze week al heel wat te doen rond de verschillende mogelijke overnemers van het Sint-Niklase e5… Lees meer
GENT - RetailSonar helpt retailmanagers strategische locatiebeslissingen te nemen. De Gentse Scale-up doet dit door de complexiteit van A.I., big… Lees meer
SINT-MARTENS-LATEM - Kwalitatieve mondzorg in een professioneel kader, dat is waar tandartspraktijken MOND voor staat. Sinds de oprichting in 2008… Lees meer
GENT - Margaux Geeroms (30) startte half november met haar cateringbedrijf ‘What The Food’. Het hart van haar zaak zijn… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen