0R2A2540_Persfoto Maldegem_Kristof-Bram-Marc (1)

Nieuw elan voor Titeca Maldegem

MALDEGEM - Titeca Maldegem is verhuisd naar een gloednieuw kantoor. Op donderdag 20 mei nam het accountancyteam de intrek in een volledig gerenoveerd pand in de Aalterbaan 141 te Maldegem. Met deze nieuwe start creëert Titeca een toegankelijke en moderne omgeving voor medewerkers. Dankzij de uitbreiding naar een groter pand kunnen de klanten ontvangen worden in een professionele omgeving met focus op een uitgebreid persoonlijk contact.

Het Maldegems accountancykantoor, dat oorspronkelijk door Geert Standaert werd geopend, sloot in 2017 aan bij Titeca. Sindsdien kende het kantoor een mooi groeiverhaal waarbij zelfstandigen, bedrijven en vrije beroepers uit de regio Maldegem - Eeklo - Aalter hun weg vonden naar Titeca voor boekhouding en doorgedreven advies op maat. Nu, vier jaar later, is de tijd rijp om de dienstverlening op een andere locatie voort te zetten en de positie in het ruime grondgebied Maldegem zo nog steviger te verankeren.

"Voor de klant zijn er enkel voordelen’, vertelt Marc De Moor, partner bij Titeca. “De nieuwe locatie is vlotter bereikbaar, waardoor we onze klanten nog sneller kunnen helpen. Op elk moment, wanneer het hen uitkomt.”

Sparringpartner

De verhuis komt er naar aanleiding van de groei binnen Titeca. “Die groei is te danken aan de waardering die de klanten hebben voor onze aanpak”, vult Kristof Staelens, kantoordirecteur bij Titeca Maldegem, aan. “Veel accountants zien boekhouding als een eindresultaat. Bij Titeca is het slechts het beginpunt. Een accurate boekhouding is een vertrekpunt voor strategische beslissingen, nieuwe doorgroeimogelijkheden en grote toekomstplannen. Ondernemers hebben de nood aan een sparringpartner, iemand die met hen meedenkt en persoonlijk advies op maat biedt. Wij vullen die behoefte in."

Persoonlijk klantencontact

De nieuwe kantoorruimte laat een nog persoonlijker klantencontact toe. Bram Cornelis, partner bij Titeca: “Wij zijn een eerste aanspreekpunt voor onze klanten en willen dat zij met gelijk welke vraag bij ons kunnen aankloppen. Een snelle, persoonlijke én proactieve service hoort hier bij. Zo kunnen klanten ook via een klantenportaal 7/7 hun boekhouding en op maat gemaakte rapporten raadplegen.”

Meer expertise in huis

De verhuis naar een ruimer kantoor brengt ook een personeelsuitbreiding met zich mee. “Zo kan Titeca haar klanten nog beter van dienst zijn met een uitgebreidere in-house expertise”, vertelt Kristof. “Wij houden ervan de partner van de ondernemer te zijn. Dat co-ondernemen doen wij met iedereen, zowel starters als bedrijven die willen professionaliseren kunnen bij ons terecht”

“Omdat accountancy in onze ogen geen doel is, maar veeleer een middel om te ondernemen, gaan wij verder dan het pure boekhouden. Onze accountants staan klanten bij met de meest verscheidene vragen over het ondernemerschap. Over specifieke materie kan je bij onze experts terecht, zoals ondersteuning op vlak van de aanwerving van personeel, financieringsbegeleiding of successieplanning.”