thumbnail_Alex en Tibo Connus

Ook influencer-platform Connus vindt zijn ideale match

GENT - Het Gentse Connus, dat bedrijven en influencers met elkaar verbindt, verwelkomt deze week zijn nieuwste teamlid. De start-up kende de laatste maanden een explosieve groei. Meer dan 500 bedrijven en 2500 influencers vonden de weg naar Connus in hun zoektocht naar een ideale match om influencer marketing campagnes op poten te zetten. Om deze groei op te vangen was een uitbreiding in het team onontbeerlijk.

Deze keer was het aan Connus om zijn ideale match te zoeken, wat het tot bij Louise Blondé bracht, voormalig Bryo StartUp begeleider bij Voka Oost-Vlaanderen. Met haar ervaring in project en account management en haar kennis omtrent marketing vormt zij de perfecte aanwinst voor Connus. De start-up zet hiermee de volgende stap om zijn klanten te begeleiden bij het vinden van hun ideale match.

“Door dagelijks in contact te komen met jonge ambitieuze en gepassioneerde starters begon het bij mij ook te kriebelen”, aldus Louise. “Elke dag zag ik elk van mijn Bryo StartUps hun grenzen verleggen, zowel als ondernemer maar ook als persoon. Ik zag hen evolueren van moedige starters naar zelfzekere bedrijfsleiders. De ambitie, de passie, het enthousiasme en de zin naar verandering hebben ook mij aangezet om mijn grenzen te verleggen.”

“De influencer marketing sector is heel snel aan het evolueren en heeft enorm veel potentieel”, vervolgt ze. “De dag van vandaag zien we dat het vinden van de juiste influencer soms moeizaam verloopt. Het zoeken en vinden van de juiste match is vaak heel tijdrovend. Connus zorgt dat dit proces efficiënter en effectiever kan verlopen. Ik kijk er naar uit om de aankomende evoluties mee te vormen en bedrijven en influencers hierin te ondersteunen.”