MG_9280

Showpad lanceert Partnerprogramma en 10 nieuwe intergraties

GENT - Showpad, het enige geïntegreerde sales enablement-platform in de sector, lanceert vandaag het Showpad Partnerprogramma, een ecosysteem met de naar eigen zeggen beste partners op het gebied van technologie en oplossingen. Met dit programma kunnen klanten Showpad optimaal benutten om de effectiviteit van verkoop- en marketingteams te verbeteren.

"Superieure ervaringen zijn steeds vaker doorslaggevend bij aankoopbeslissingen voor kopers. Daardoor hebben onze partners steeds meer mogelijkheden om sales enablement-oplossingen te leveren op basis van het Showpad-platform", zegt Pieterjan Bouten, CEO van Showpad. "En omdat de marketing- en verkooptechnologie almaar complexer wordt, hebben klanten een sales enablement-platform nodig dat naadloos integreert met de technologieën waarop ze vertrouwen. Het Showpad Partnerprogramma breidt de kracht van ons open platform uit met integraties van toonaangevende verkoop- en marketingtechnologieën en een selecte groep aanbieders van oplossingen om onze klanten te helpen de beste koopervaring te leveren.”

Solution partners bieden revolutionaire oplossingen voor unieke koopervaringen

Met Showpad kunnen globale dienstverleners als Deloitte, en regionale partners als BBC en POPcomms innovatieve oplossingen creëren die de koopervaring voor hun klanten optimaliseren. Solution partners kunnen bovendien bogen op uitgebreide knowhow met betrekking tot sectorspecifieke oplossingen en belangrijke evoluties als digitale transformatie, waaraan bedrijfsklanten bijzonder veel belang hechten.

“De sleutel tot digitale transformatie is technologie, processen en mensen samen te brengen om een op-en-top geïntegreerde oplossing voor digitale verkoop te ontwikkelen”, aldus Mike Jortberg, Practice Area Director bij Slalom. “Via ons partnerschap met Showpad kunnen klanten geavanceerde technologie en topexpertise aanwenden om consumenten een sublieme koopervaring te bieden.”

“Aanvankelijk hadden we voor Showpad gekozen, omdat het onze salesteams overal ter wereld actuele content en klantinzichten leverde waardoor ze doeltreffender konden werken”, zegt Amit Dua, Global Marketing Strategy Leader bij GE Healthcare. “Nu gebruiken we het partnerprogramma van Showpad om solution partners te vinden die ons helpen dynamische content te maken. Zo kunnen onze salesmedewerkers verbluffende klantervaringen bieden over verschillende kanalen, vooral in het veld.”

Technology partners doen aantal klanten, gebruik en waarde stijgen

Technology partners – waaronder toonaangevende aanbieders van verkoop- en marketingtechnologie op het vlak van bijvoorbeeld customer relationship management (CRM), contentmanagementsystemen (CMS) en het beheer van digitale assets – vergroten de waarde van hun systemen via integraties met het Showpad-platform.

Nieuwe integraties van tien technologiebedrijven als Salesforce, en CMS-oplossingen, zoals Microsoft SharePoint, Box, Dropbox, Google Drive, Widen en Bynder zijn nu algemeen beschikbaar.