Ook SBB doet mee: expertise krijgt platform
SBB, specialist in accountancy en fiscaliteit, is de nieuwe partner van alle Made In-regio's! "Voor ons een ideaal kanaal om… Lees meer
“Het kan en moet beter”, was de conclusie van Antony Slabinck en Koen Denolf, CEO’s van respectievelijk online marketingbureau Invisible Puppy en contentadvertisingbureau The Fat Lady, toen ze de staat van content marketing in België bespraken. Content overstijgt in veel gevallen niet het niveau van de gemiddelde SEO-oefening, terwijl anderzijds zeer goede en overtuigende content eigenlijk niet genoeg publiek bereikt. De twee Gentse ondernemers besloten daar iets aan te doen met het opzetten van het seminar “20 thoughts before noon”.
Dat vindt op 27 oktober van 9 uur tot 13 uur plaats in plaats in de zaal Altar in Gent, in de Voskenslaan, in de nabijheid van het Sint-Pieters-Station.
Alle specialisten van Invisible Puppy en The Fat Laday stelden voor het seminarie een indrukwekkend programma samen, dat de adverteerder die nu met contentmarketing bezig is, in staat moet stellen om zijn inspanningen meer te laten renderen. “We willen in drie uur content brengen van de bovenste plank”, zegt Koen Denolf nog. “Het geheel wordt gemodereerd en aan elkaar gebreid door Bert Van Wassenhove, die net een nieuwe versie uitbracht van zijn boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen’. We kijken ook heel erg uit naar spreker Ebele Wybenga, die met zijn boek ‘The Editorial Age’ een standaardwerk uitbracht voor de contentsector.”
SBB, specialist in accountancy en fiscaliteit, is de nieuwe partner van alle Made In-regio's! "Voor ons een ideaal kanaal om… Lees meer
GENT - Pauwels Consulting heeft het Nederlandse 4People overgenomen. Dat bedrijf detacheert kaderleden in onder meer de bouw en engineering… Lees meer
SINT-NIKLAAS - Het begin van het nieuwe jaar brengt bij PIA-kantoor Accountancy Van Poucke een belangrijke wissel met zich mee.… Lees meer
GENT - Café De Gentenaar staat over te nemen. Uitbater Frederic Beernaerts (58) is al 19 jaar het vertrouwde gezicht in de… Lees meer
BAASRODE - Dieter Mannaert (45) verkoopt Het Fabriek. De feest- en fuifzaal die ver buiten de grenzen van Baasrode en Dendermonde bekend… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen