thumbnail_Header–typischT2

Typografics pakt uit met een eigen magazine

HAMME/GENT – Grafisch dienstverlener Typografics lanceert zijn eigen magazine: Typisch Typografics. “Hiermee willen we aan onze huidige en potentiële klanten ons verhaal vertellen, en tonen wat ons onderscheidt van de rest”, legt zaakvoerder Danny Mertens uit.

Typografics is een grafisch bureau uit Hamme dat visuele communicatie maakt voor print en web. Ook magazines maken hoort daarbij. Het team bestaat uit 54 experts, waaronder grafische vormgevers, webdesigners en Adobe Certified instructors. De afgelopen 5 jaar maakten ze samen 11.419 projecten voor hun klanten. De dienstverlening van Typografics is erg divers. Je kan hen inschakelen voor designopdrachten in hun eigen studio, maar bedrijven kunnen de designers ook ter plaatse inhuren. Of je kan een opleiding volgen in hun Talent Academy of Letterkabinet.

Medewerkers aan het woord

“Wat Typografisch zo typisch maakt, is ons team”, licht zaakvoerder Danny Mertens toe. “Dankzij de individuele talenten van onze 54 medewerkers kunnen we onze klanten een uitgebreide expertise én dienstverlening op maat aanbieden. Daarom laten we hen zelf aan het woord in ons magazine Typisch Typografics. Zij vertellen je wat hun specifieke kwaliteiten zijn.”

Het resultaat is een menselijk en persoonlijk verhaal van 52 pagina’s over Typografics, visuele communicatie en het team van Typografics.

Lees ook

  • BV
    13/12/2024
    Ikirean
    Lebbeke
  • BV
    13/12/2024
    L&o Consult
    Kontich
  • BV
    13/12/2024
    Innovestai Consulting
    Halle