Verstraete IML overtuigt ook Amerikaanse melkpoederproducent

0000000000000000000000000davidsinnery

De gerenommeerde Amerikaanse melkpoederfabrikant Mead Johnson produceert onder meer Enfamil, een kwalitatief hoogstaand melkpoeder voor baby’s en peuters, dat geïnspireerd is op moedermelk, en Enfagrow, een melkpoeder dat aangepast is aan de leeftijd van baby's. De  fabrikant schakelde recent over van een vepakking in blik op een IML-verpakking. De hoogwaardige uitstraling van Metallic IML-labels van Verstraete IML geeft de verpakking nu een premium look.  Daarmee bevestigt het bedrijf uit Maldegem nog maar eens zijn ijzersterke wereldwijde reputatie.

Mead Johnson introduceerde in Peru, Mexico en Colombia een gloednieuwe IML-verpakking voor Enfamil en Enfagrow nadat ervaring in de Verenigde Staten al had geleerd dat de producten langer vers blijven in een 100% recycleerbare IML-verpakking, die ook gebruiksvriendelijker is en veiliger om te openen.

David Sinnery (foto), die voor Verstraete-IML verantwoordelijk is voor businessontwikkeling in Noord-Amerika, is bijzonder tevreden met dit nieuwe "vistitekaartje", dat ongetwijfeld zal helpen om wereldwijd nog meer klanten te overtuigen. “De look & feel van Metallic IML stemt perfect overeen met de merkpositie van het product", zegt hij. "Mead Johnson biedt een premiumproduct aan, en dankzij de hoge drukkwaliteit en de afwerking in Metallic IML is dat ook duidelijk voor de klant. De nieuwe IML-verpakking geeft het product de uitstraling die ze verdient."