ECHO onderzocht effect 1 jaar thuiswerk op interne communicatie
GENT - Wie googelt naar communiceren in tijden van corona wordt verzwolgen in 1001 adviezen en toolingtips. Corona zette het… Lees meer
HAMME – Het gaat opnieuw de verkeerde kant op met de coronacijfers dus er moest wel actie ondernomen worden. Maar het nieuws van de verstrengde lockdown en sluiting voor niet-essentiële contactberoepen komt hard binnen bij vele ondernemers. Hoe kan het ook anders… Heen en weer geslingerd worden tussen een sprankeltje hoop en totale teleurstelling, buffers waar hard voor gewerkt zijn zien wegslinken en ondanks alle inspanningen, opnieuw de deuren moeten sluiten. Om de ondernemers een kleine boost te geven, lanceert PR-bureau Wavemakers uit Hamme een actie: “We geven een pers- of influencertraject ter waarde van 2500 euro weg.”
Elke De Mayer, strategisch directeur en zaakvoerder Wavemakers: “We zien enorm veel berichten passeren van ondernemers die weer de deuren moeten sluiten. Met het perspectief dat telkens weer verdwijnt willen we bij Wavemakers tonen dat we de Belgische bedrijven steunen in deze moeilijke periode. Met een doordachte PR- of influencercampagne geven we niet alleen hun zaak vleugels maar krijgen de ondernemers hopelijk zelf ook een boost. Ze staan er zeker niet alleen voor!”
Het team van Wavemakers stak de koppen bij elkaar en besloot een pers- of influencertraject ter waarde van 2.500 euro weg te schenken aan 1 bedrijf of ondernemer dat de deuren noodgedwongen moet sluiten.
Ken of ben jij iemand die (opnieuw) de deuren moet sluiten en wat hulp kan gebruiken eens zijn of haar zaak weer opengaat? Stuur dan een mailtje naar info@wavemakers.eu met jouw verhaal. Wavemakers verzamelt alle info die ze voor 31 maart binnenkrijgen en loten op 1 april 1 bedrijf uit de inzendingen die ze ontvangen.
GENT - Wie googelt naar communiceren in tijden van corona wordt verzwolgen in 1001 adviezen en toolingtips. Corona zette het… Lees meer
SINAAI/WAASMUNSTER - Ann-Sophie Van Triel (25) is zaakvoerder van het digital agency Social Issue, gespecialiseerd in branding. Met de campagne… Lees meer
GENT - Broederlijk Delen pakt sinds deze week uit met een nieuwe campagne. De 25%-Revolutie brengt een korte documentaire over… Lees meer
GENT - Je moet het maar durven: in volle Corona-crisis een kledingzaak openen in het centrum van Gent. Uitgebaat door… Lees meer
GENT – 24Flow, het krachtige werkvloer- en productieplatform ontwikkeld door de Gentse start-up Scalefactory, wordt het eerste initiatief binnen dFund,… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen