Vandaag gaat in de Messe Berlin de beurs Fruit Logistica van start. Die wordt de komende dagen bezocht door 80.000 bezoekers uit de internationale retail en groothandel. Met de nieuwe Hoogstraten Food Market-stand zet Coöperatie Hoogstraten volop in op inspiratie.
Naast een centrale ontmoetingsplaats aan de linkerkant is er rechts veel aandacht voor winkelbeleving. “Winkelbeleving blijft één van de troeven in de hedendaagse competitieve marktsituatie. Door te kiezen voor dit concept willen we onze klanten handvaten aanreiken om onderscheidend te zijn.”
Productconcepten
Voor verschillende gebruiksmomenten worden innovatieve productconcepten voorgesteld die de klant onmiddellijk kan implementeren. Bovendien wordt de sfeer in alle onderdelen op een consistente manier doorgetrokken. De indeling in breakfast, cooking, kids en apero zorgt ervoor dat alle Hoogstraten-producten in de kijker staan. Er worden niet alleen concepten getoond voor aardbeien, maar ook voor zachtfruit, tomaten, paprika en andere groenten.
De veiling integreert op de stand ook het originele on the go-concept, waarbij de focus ligt op gezonde snacks in de vorm van aardbeien, bessen, tomaatjes, mini-komkommers en mini-paprika’s die in 1 display worden tentoongesteld. De bezoekers van de beurs mogen meteen een gezonde snack meenemen voor onderweg.