2dehands.be is de grootste zoekertjessite van België, waar gebruikers eenvoudig tweedehands goederen en diensten kunnen kopen en verkopen. Met categorieën als auto’s, elektronica, kleding en meubelen, biedt het platform en enorme keuze voor iedereen. Zowel particulieren als bedrijven kunnen hun producten gemakkelijk aan een groot publiek tonen, en met verschillende advertentiemogelijkheden vergroten ze hun zichtbaarheid nog verder.
2dehands.be wil haar positie als dé online marktplaats voor tweedehands items verder versterken. Na een succesvol project in het vierde kwartaal van 2024 en een geslaagde samenwerking tussen Marktplaats.nl, de Nederlandse tegenhanger van 2dehands.be, en Team Lewis Nederland, besloot 2dehands.be om de samenwerking met Team Lewis België op lange termijn voort te zetten. De focus ligt op het behouden en verder uitbouwen van die leidende positie in België. Team Lewis moet hen helpen om nog meer Belgen te overtuigen en aan te zetten om tweedehands te kopen en verkopen, en zo de circulaire economie te stimuleren.
LEES OOK. Team Lewis en Cathay Pacific blazen samenwerking nieuw leven in
“We zijn enthousiast om onze samenwerking met Team Lewis voort te zetten. Het bureau liet vorig jaar zien dat ze creatief, proactief en professioneel zijn, met een gedeelde visie op een circulaire toekomst”, klinkt het bij Aleksandra Vidanovski, Senior Communications & PR Manager bij Adevinta Benelux. “We geloven dat hun expertise en frisse ideeën ons zullen helpen om onze positie als leidend handelsplatform verder te versterken. Zo brengen we onze boodschap effectief over naar verschillende doelgroepen en blijven we Belgen aansporen om de tweedehandsmarkt te ontdekken.”
“2dehands.be is als leidend tweedehandsplatform in België een klant waar we met enthousiasme voor werken. We juichen hun missie om de circulaire economie te versterken en tweedehands kopen en verkopen te stimuleren alleen maar toe. We zijn trots om hen te ondersteunen op het gebied van PR, influencermarketing en bredere marketingactiviteiten, inclusief betaalde campagnes, om zo hun positie in de Belgische markt te versterken. Ons team kijkt ernaar uit om onze expertise in te zetten en bij te dragen aan hun verdere groei en succes”, voegt Delphine De Pauw, managing director van Team Lewis België er aan toe.
LEES OOK. Team Lewis uitgeroepen tot ‘Large Agency of the Year’ op prestigieuze European Excellence Awards